صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهردار منطقه ۴ مشهد در مرکز ۱۳۷ خبر داد:

بهره برداری از دو پارک به مساحت ۴ هکتار تا پایان سال جاری / تعمیرات دوره‌ای پل فجر تا بیست روز دیگر پایان می‌یابد

  • کد خبر: ۳۰۸۶
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
شهردار منطقه ۴ مشهد از احداث و بهره برداری دو پارک در خیابان‌های بابانظر و آفرینش جمعا به مساحت ۴ هکتار و با اعتبار ۴ میلیارد تومان تا پایان سال جاری خبر داد.
به گزارش شهرآرا نیوز، غلامرضا غلامی زه آب، در حاشیه پاسخگویی مستقیم به تماس‌های مردمی در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، عنوان کرد: پیام‌های مردمی مرکز ۱۳۷ از بطن مردم و جامعه بیرون می‌آید، چون خواست شهروندان از اقصی نقاط مشهد بوده که به واسطه این مرکز، در کوتاه‌ترین زمان، جهت پیگیری و پاسخگویی به حوزه‌های مربوطه در مدیریت شهری ارجاع داده می‌شود.

وی تاکید کرد: حل خواسته‌های خرد شهروندان که از طریق مرکز ۱۳۷ به مناطق انعکاس می‌یابد، هزینه و وقت اندکی لازم داشته، اما به رضایتمندی حداکثری شهروندان از مدیریت شهری منجر می‌شود.

غلامی با اشاره به اولویت بخشی پیگیری، پاسخگویی و انجام درخواست‌های مردمی ۱۳۷ در منطقه ۴ شهرداری، در راستای ابلاغ شهردار مشهد صورت گرفته است، ادامه داد: در بسیاری از مواقع، با بکار بردن پیشنهادات شهروندان که به این مرکز ارائه شده است توانسته ایم پروژه‌های کوچکی مانند اصلاح هندسی را اجرایی نموده و مشکل ترافیک، فضای سبز و ... را در یک معبر یا محله، حل نماییم.

وی در مورد مهمترین پروژه‌های در دست اجرای منطقه نیز بیان کرد: گود کشتی چوخه شهید بابانظر با اعتبار حدود سه میلیارد تومان در حال اجرا بوده که امیدواریم تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد، همچنین دو پارک خیابان بابانظر و خیابان آفرینش جمعا به مساحت ۴ هکتار با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان در حال احداث است که در سال ۹۸ به بهره برداری می‌رسد.

شهردار منطقه ۴ مشهد افزود: تعمیرات دوره‌ای پل فجر هم که مدت طولانی انجام نشده بود، با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی آغاز شده و تا بیست روز دیگر به اتمام می‌رسد.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.