صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهردار منطقه دو مشهد گفت: پروژه بولوار کشاورز مشهد با اعتباری بیش از ۱۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.
لاله سادات کوثری/شهرآرانیوز- جلال قربانی در آیین افتتاح پروژه بولوار کشاورز مشهد با اعلام این خبر افزود: این محور همواره ترافیک سنگینی را به میدان مصالح فروشان قدیم تزریق می‌کرد.

وی افزود: طول مسیر بولوار کشاورز۱۵۰۰ متراست که با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در دو باند تندرو و کندرو امروز اول تیرماه ۹۹ به بهره برداری رسید.
وی با بیان اینکه زیرسازی ۳ هزار متر کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی در این پروژه وجود دارد ادامه داد: پروژه میدان کشاورزبا ۴ و نیم میلیارد تومان اعتباردر درست احداث است که حدود یک و مساحت آن حدود یک و نیم هکتار است.

قربانی با اشاره به اینکه بعد از انتهای بلوار کشاورز دو پل به توس ۳۱ و ۴۹ احداث می‌شود افزود: با این کارخروجی از این دو مسیر آسان شده وباایجاد خروجی‌های طرحچی به صدمتری از بار ترافیکی منطقه کاسته شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضرپیاده رو سازی نجف و احداث پارک کودک را در دست اجرا داریم، ادامه داد: امروز معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد وعده دادند تا اعتباری برای ایجاد خروجی کشاورز به چراغچی به مبلغ ۳ میلیارد تومان قرار دهند تا این مسیر هم خروجی اش ایجاد شود واز بار ترافیکی و تصادف در این منطقه کاسته شود.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.