صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

به منظور رعایت هدفمند فرایندها؛

سه بیمارستان مرجع کرونا در مشهد مجهز به کمیته ترخیص می‌شوند

  • کد خبر: ۳۱۳۸۸
  • ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: "کمیته ترخیص" در بیمارستانهای امام رضا (ع)،قائم (عج) و شریعتی مشهد به منظور رعایت هدفمند فرایندها، مدیریت صحیح بیماران مبتلا به کووید ۱۹ و ارائه خدمات مناسب بستری به آنها تشکیل و فعال شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، دانشگاه علوم پزشکی مشهد روز دوشنبه به نقل از دکتر شاپور بدیعی گزارش داد: کمیته ترخیص هر بیمارستان موظف است فرایند ترخیص بیماران، تخلیه و آماده‌سازی تختهای خود را بر اساس دستورالعمل‌های موجود تهیه و مدیریت نماید.

وی افزود: این کمیته بطور روزانه وضعیت بیماران بستری را مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهد تا با توجه به روند بهبودی، شرایط ترخیص آنها مورد بررسی قرار گیرد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: تشکیل کمیته ترخیص گام موثری برای ایجاد فرایند علمی و اصولی در ترخیص بیماران مبتلا به کرونا در زمان مناسب و همچنین ارائه خدمات مطلوب به مراجعان است. 

۸۰ درصد جمعیت شش میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی زیرپوشش خدمات دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند. بقیه جمعیت این استان از سوی دانشگاههای علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه، تربت‌جام و نیشابور خدمات‌رسانی می‌شوند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.