صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

 معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز پرداخت وام ۲۰ میلیون تومانی وام ازدواج فرزندان بازنشستگان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز ، فتح الله شعبانی اظهار کرد: مشمولان دریافت یک هزار فقره تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان و موظفین صندوق بازنشستگی کشوری پس از قرعه کشی، اولویت بندی و راستی آزماییِ مدارک و اسناد ارسالی، مشخص شده‌اند و پرداخت تسهیلات به حساب این عزیزان از امروز (دوشنبه) آغاز و تا پایان هفته جاری به اتمام خواهد رسید.

 

شعبانی با بیان اینکه ثبت‌نام آنلاین این تسهیلات از طریق سایت صندوق بازنشستگی از سوم تا ۲۰ خردادماه انجام شد، گفت: این تسهیلات شامل فرزندانی می‌شد که تاریخ عقدنامه آن‌ها از اول فروردین ۹۸ تا پایان ۳۱ اردیبهشت ماه ۹۹ باشد.


بیشتر بخوانید: وام یک میلیون تومانی دوباره پرداخت می‌شود


وی با اشاره به تأکید مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری برای اجرای فصلی این تسهیلات، گفت: قرار شد پرداخت وام ازدواج فرزندان بازنشستگان و وظیفه بگیران در چهار دوره و هر دوره برای یک هزار فقره اجرایی شود.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: تسهیلات ۲۰ میلیون تومان و با اقساط ۶۰ ماهه (۵ ساله) بوده که به غیر از ثبت‌نام اینترنتی و تحویل مدارک به استان‌ها برای راستی آزمایی، هیچ گونه شرایط خاص و پیچیده‌ای برای دریافت مثل داشتن ضامن و اسناد بانکی و مالی ندارد که پس از تأیید نهایی، مبلغ وام به حساب شخص بازنشسته متقاضی و مشمول به تعداد تسهیلات در نظر گرفته شده، واریز خواهد شد.

 

شعبانی گقت: در این دوره، برای دریافت وام ازدواج فرزندان بیش از ۲۹ هزار نفر درخواست خود را ثبت کردند که از این میان و در گام نخست، با توجه به منابع در اختیار، حدود یک هزار نفر مشمول و واجد شرایط دریافت این تسهیلات شدند.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.