صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر جهادکشاورزی مشهد از پایش کرونا عوامل برداشت و مراکز خرید گندم، جو و کلزا در مشهد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، امید طهماسبی زاده گفت: با توجه به شروع فصل برداشت محصولات گندم،، عوامل برداشت شامل کمباین‌ها و مأموران خرید در مراکز خرید، تحت عملیات پایش ویروس کرونا قرار می‌گیرند.

 

وی گفت:  به‌منظور پیشگیری از هرگونه ایجاد زمینه ابتلاء به بیماری کرونا و برای ارتقای سلامت عمومی، همه کمباین دارانی که برای فعالیت در فصل برداشت گندم وارد این شهرستان شده اند، به‌صورت اصولی ساماندهی می‌شوند.



مدیر جهاد کشاورزی مشهد تصریح کرد:  برای پایش سلامت کمباین داران در مشهد به نحوی اقدام می‌شود که قبل از صدور مجوز ورود و فعالیت در حوزه کشاورزی، مکلف به همراه داشتن گواهی سلامت و کارت تردد باشند و در مبدأ نیز کمباین و سایر ادوات خود را ضدعفونی کنند.



طهماسبی زاده بیان کرد: کمباین داران در مبادی ورودی نیز توسط اکیپ‌های مستقر تب سنجی می‌شوند و برای کنترل و پایش آنان در مدت حضور، لیست مشخصات کمباین داران و گروه همراه در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار می‌گیرد.



وی اضافه کرد:  سلامت کمباین داران در طول زمان حضور در محدوده شهر به‌صورت مستمر از سوی تیم تلفیقی از دانشگاه علوم پزشکی و جهاد کشاورزی نظارت می‌شود تا ضمن انجام اقدام‌های مرتبط با فصل برداشت محصولاتی نظیر گندم و ارائه خدمات به کشاورزان، دغدغه‌ای برای سلامت مشهد به وجود نیاید.



منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.