صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

اداره کل پست خراسان رضوی نسبت به گزارش شهرآرانیوز با تیتر (شکست کرونا در پست مرکزی مشهد) جوابیه صادر کرد.
به گزارش شهرآرانیوز در متن این جوابیه آمده است؛
 
در پاسخ به مطلب مندرج در شهر آرا نیوز در مورخه ۱۵ تیر ماه با تیتر " شکست کرونا در پست مرکزی مشهد! " جهت روشن شدن اذهان عمومی توضیحات ذیل ارائه می‌گردد.

به استحضار می‌رساند از ابتدای شیوع ویروس کرونا این اداره کل در خصوص ضد عفونی مستمر محیط و مرسولات همچنین نصب علائم فاصله گذاری و پوستر‌های پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اقدام نموده است و کارکنان نیز مجهز به ماسک می‌باشند.

بخش ترخیص و خدمات این بخش به حوزه پلیس راهور مرتبط است.
ضمنا افراد بیرون از اداره که با عنوان" کار چاق کن پستی" در شهر آرا درج شده هیچ ربطی به پست استان ندارد و باید از مراجع ذیصلاح پیگیری گردد.
لازم به ذکر است در تاریخ ۱۵ تیر ماه گزارش ۵ به این اداره مراجعه نکرده و هیچ دوربینی توسط حراست این اداره کل گرفته نشده است لذا انتظار می‌رود در خصوص اصلاح خبر اقدام گردد.

گفتنی است در ایام شیوع کرونا پست استان خراسان رضوی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به منظور کمک به پویش " در خانه بمانیم " تمام تلاش خود را در خصوص توزیع مرسولات اینترنتی در سریعترین زمان ممکن را به کار گرفته است.

بیشتر بخوانید: شکست کرونا در پست مرکزی مشهد!


از شهروندان عزیز تقاضا می‌شود برای دریافت هر گونه خدمت هنگام مراجعه به اداره کل پست استان خراسان رضوی از ماسک استفاده نمایند.
با تشکر - روابط عمومی اداره کل پست استان خراسان رضوی
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.