صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

انیمیشن «من آلیس نیستم، ولی اینجا سرمین عجایبه» به نویسندگی و کارگردانی مهدیه سادات احمدی سلیمانی، کاندیدای دریافت جایزه ویژه هیات داوران از جشنواره بین المللی «religion today» (دین امروز) ایتالیا شد.
امیری- به گزارش شهرآرانیوز، بیست و سومین دوره جشنواره دین امروز با موضوع «به زمین اهمیت می‌دهیم» با حضور هنرمندانی از ادیان مختلف از ۲۳ تا ۳۰ سپتامبر در ترنتو ایتالیا برگزار می‌شود.

انیمیشن کوتاه «من آلیس نیستم، ولی اینجا سرزمین عجایب است» به تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران -دفتر مشهد- و حسن مهدوی‌پور  پیش از این هم به چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم (beyond earth film festival) هند راه یافته بود. این انیمیشن همچنین در بخش مسابقه چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی five continents  ونزوئلا  نیز نمایش داده  داده شده بود.

این انیمیشن روایتگر داستان دختری است که درگیر مشکلات زمانه خود شده است و در نهایت خود را به دست پرنده‌های نقاشی‌اش می‌سپارد.

مسئولیت موسیقی انیمیشن «من آلیس نیستم، ولی اینجا سرزمین عجایب است» را عطا اخگر و صدا را مجید داوودی برعهده دارند و عباس عباسی انیماتور این اثر انیمیشنی است.

به گفته سید وحید حسینی، مدیر انجمن سینمای جوانان کشور، دفتر مشهد، این انجمن و حسن مهدی‌پور، تهیه‌کننده اثر، و شرکت خدمات سینمایی گسترش حرفه‌ای‌های رسانه فیروزه مجری این طرح هستند.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.