صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شاخص کل بورس امروز ۳۱ تیر | ریزش ۱۲ هزار واحدی

  • کد خبر: ۳۵۳۶۴
  • ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
حالا تقریبا یک ماهی می‌شود که بازار معامله گران را عادت داده است بعد از یک روز سرتاسر سبز، منتظر اصلاح و ریزش اندک باشند. بر اساس همین رسم امروز بعد از رشد ۵۹ هزار واحدی روز دوشنبه شاهد اصلاح ۱۲ هزار واحدی بودیم.
گروه اقتصاد/شهرآرانیوز، امروز سه‌شنبه ۳۱ تیر ماه در پایان زمان پنجره اصلی معاملات، شاخص کل با ۱۲۵۵۱ پله سقوط معادل ۰.۶۵ درصد ریزش را تجربه کرد و، اما با این حال بالاتر از سطح یک میلیون و ۹۰۰ هزار واحد باقی ماند و کار خود را در ۱۹۱۲ هزار واحد به اتمام رساند. شاخص کل هم وزن نیز با ۴۹۸۰ پله سقوط معادل ۰.۹۷ درصد ریزش را تجربه کرد و به قله ۵۰۷ هزار واحد رسید.

لازم به ذکر است که ریزش بیشتر شاخص کل هم وزن بیان گر منفی بودن قیمت معاملاتی اکثر نماد‌ها است. همچنین بیان گر این نکته است که معامله گران هنوز هم به نماد‌های شاخص ساز نگاه بیشتری دارند.

در مجموع طی معاملات امروز در دو بازار بورس و فرابوس ۲۰۰ نماد در قیمت‌های مثبت و ۳۶۸ نماد در قیمت‌های منفی معامله شدند. در جریان معاملات امروز بورس تا پایان ساعت ۱۳ در بازار نقدی بورس تهران ۸ میلیارد و ۱۵۴ میلیون برگ سهم به ارزش ۱۹ هزار و ۹۳۱ میلیارد تومان داد و ستد شد. همچنین در بازار نقدی فرابورس نیز ۳ میلیارد و ۵۱۸ میلیون برگه سهم به ارزش ۱۳ هزار و ۳۵۳ میلیارد تومان معامله شد.

لازم به ذکر است که زمان انجام معاملات سهام‌های بعدازظهری هنوز ادامه دارد. نماد «ولپارس» از ساعت ۱۳:۵۰ الی ۱۴:۵۰ معامله و دوره سفارش‌گیری از ساعت ۱۳:۵۰ الی ۱۳:۵۵ خواهد داشت. صندوق «دارا_یکم» از ساعت ۱۲:۳۵ الی ۱۳:۴۵ با دوره سفارش‌گیری از ساعت ۱۲:۳۵ الی ۱۲:۴۵ معامله می‌شود. «شستا» از ساعت ۱۳:۴۵ الی ۱۴:۴۵، دوره سفارش‌گیری از ساعت ۱۳:۴۵ الی ۱۳:۵۰ خواهد داشت.

در این گزارش نماد‌های موثر بر شاخص کل و نماد‌هایی که بیشترین رشد را امروز تجربه کردند را برایتان لیست کرده‌ایم که در ادامه می‌بینید.

نماد‌هایی که امروز بیشترین رشد را تجربه کردند:
نمادهای موثر بر شاخص کل:
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.