صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از اختصاص ۴۲۵ میلیون تومان اعتبار به منطقه ۹ شهرداری مشهد بابت بازسازی کانال کوثر جنوبی، بهسازی مسیل‌ها و رنگ آمیزی مسیر دوچرخه خبر داد.
به گزارش شهرآرا نیوز، خلیل ا... کاظمی در جلسه ستادی معاونت عمران، حمل و نقل و ترافیک که با حضور قائم مقام و مشاور اجرایی، مدیران کل ستادی، مدیرعامل سازمان ترافیک و روسای ادارات برنامه ریزی و پیگیری‌های ویژه برگزار شد، بررسی و کنترل پروژه‌های عمرانی و حمل و نقلی شهرداری منطقه نه را در دستور کار قرار داد.
وی خاطرنشان کرد: در این جلسه مبلغ ۵۷ میلیون تومان بابت بازسازی کانال کوثر جنوبی و ۶۸ میلیون تومان جهت پروژه بهسازی مسیل‌ها و مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای رنگ آمیزی مسیر دوچرخه به منطقه اختصاص یافت.
وی گفت: پیگیری و اتمام عملیات عمرانی و ترافیکی میدان شهدای غواص، انجام طرح‌های اولویت دار عابر پیاده در سطح معابر منطقه، همچنین مرمت جوی‌ها و جداول سطح منطقه از مصوبات این جلسه بود.
معاون عمران، حمل ونقل وترافیک شهرداری مشهد با بیان اینکه در خصوص تبدیل وضعیت میدان خیام به تقاطع و عملیات اجرایی آن تمهیدات لازم انجام شده است عنوان کرد: تعاملات و توافقات بین شهرداری‌ها، سازمان‌ها و ادارات مختلف نظیر آستان قدس رضوی، راه و شهرسازی، سپاد، آبادگران و غیره... که تاکنون به دلایلی بلاتکلیف و معوق مانده به معاونت اعلام گردد تا نسبت به رفع موانع انجام شود.
وی با اشاره به اینکه تحویل آسفالت معابر مناطق باید در همان روز انجام شود یادآور شد: اعتبار پروژه‌های ادامه دار مناطق در صورت نیاز توسط ستاد، تامین خواهد شد.
کاظمی خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد تا گزینه‌های مختلف اجرایی در خصوص تقاطع فکوری و هاشمیه تعیین، تکلیف شود و بکارگیری نیروی کارشناس نقشه بردار از محل اعتبار مخصوص هر پروژه امکان پذیر باشد.
معاون عمران، حمل ونقل وترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: اعتبار مربوط به کد اضطراری باید مستقیما به درخواست‌های مردمی نظیر ۱۳۷ و در آینده به سامانه چشم شهر وصل شود. این اعتبار مخصوص رفع نیاز‌های آنی مناطق می‌باشد همچنین کنترل موضوع توسط اداره کل نت انجام خواهد پذیرفت و در صورت اتمام اعتبار، مجدد قابل تامین خواهد بود.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.