صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ثبت‌نام در دوره‌های بدون آزمون صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور از امروز پنجم مردادماه آغاز و تا دوم شهریورماه ادامه دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس دانشگاه پیام نور استان خراسان رضوی و دبیر منطقه نه کشور گفت: ثبت‌نام در دوره‌های بدون آزمون صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور از امروز پنجم مردادماه آغاز و تا دوم شهریورماه ادامه دارد.


عزیزاله نژادعلی با اعلام اینکه ثبت‌نام در دوره‌های بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور انجام می‌شود، اظهار داشت: در دفترچه انتخاب رشته داوطلبان، رشته محل‌ها و دوره‌های بدون آزمون دانشگاه پیام نور مشخص‌شده است که داوطلبان می‌توانند این رشته‌ها را برای ورود به دانشگاه انتخاب کنند.


او افزود: داوطلبان برای ثبت‌نام در دوره‌های بدون آزمون برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.


رئیس دانشگاه پیام نور استان خراسان رضوی ادامه داد: استان خراسان رضوی با دارا بودن ۲۲ مرکز و واحد دانشگاهی پیام نور از تاریخ اعلام‌شده، منحصراً به‌صورت اینترنتی ثبت‌نام به عمل می‌آورد.


نژادعلی ادامه داد: همچنین داوطلبان متقاضی ثبت‌نام می‌توانند از طریق پورتال دانشگاه به نشانی http://razavi.pnu.ac.ir جزئیات بیشتر ثبت‌نام را دریافت کنند.


او با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور، در ایام کرونا علاوه بر اینکه توانست آزمون‌های خود را به‌صورت غیرحضوری و الکترونیکی با برگزاری بیش از ۱۱۰۰۰ عنوان درسی برگزار نماید، توانست بخشی از آزمون‌های سایر دانشگاه‌ها را نیز به بهترین نحو ممکن برگزار کند؛ و پیشرو در بین سایر دانشگاه‌ها در راستای خدمت به دانشجو یان باشد.


رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی با اشاره به تدابیر دانشگاه پیام نور برای رفع دغدغه مالی و شهریه دانشجویان گفت: این دانشگاه علاوه بر وام صندوق رفاه دانشجویی، با انعقاد تفاهم‌نامه با سه بانک عامل تسهیلات با کارمزد پایین و شرایط آسان را برای دانشجویان فراهم کرده که هیچ دانشجویی جز تحصیل، دغدغه دیگری نداشته باشد.


او تصریح کرد: دانشگاه پیام نور علاوه بر بانک‌ها با بنیاد علوی نیز تفاهم‌نامه منعقد نموده و این قرارداد، به دانشجویان محروم کمک‌های شایانی می‌کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.