صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارگزاری مفید چقدر از پول فروش سهام عدالت را پرداخت کرده است؟

  • کد خبر: ۳۶۲۵۴
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
  • ۲۳۲
 یکی از کارگزاری‌های فعال در حوزه فروش سهام عدالت، کارگزاری مفید است که برخی از سهامداران نسبت به عملکرد آن رضایت ندارند؛ در این گزارش روابط عمومی کارگزاری مفید به چند سوال مشتریان خود پاسخ داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، فروش سهام عدالت از طریق شرکت‌های کارگزاری بورسی یک هفته پس از آغاز ثبت سفارش فروش در بانک‌ها شروع شد و کارگزاری‌ها تقریبا از نیمه خرداد ماه مجاز شدند که درخواست فروش سهامداران را تا سقف ۳۰ درصد دریافت و سپس نسبت به فروش و واریز پول سهام آن‌ها اقدام کنند.

 

اما از یک سو تاخیر یا عدم واریز پول و از سوی دیگر مبلغ واریزی برای سهام عدالت موجب اعتراض سهامداران شده است و نارضایتی نسبت به هر دو نوع کارگزاری بانکی و غیربانکی را در پی داشته است.

 

بر اساس رتبه‌بندی سازمان بورس و اوراق بهادار در سال گذشته شرکت کارگزاری مفید در رتبه نخست قرار گرفت، بنابراین پیش‌بینی می‌شود برای فروش سهام عدالت نیز سهامداران زیادی به این کارگزاری مراجعه کنند، اما آنطور که از آمار‌های ارائه شده در ادامه تنها حدود پنج درصد از رقم کل سهام عدالت فروخته شده در بازار سرمایه از طریق کارگزاری مفید انجام شده است.

 

در طی دو ماه گذشته سهامداران بسیاری اعتراض خود را نسبت به کارگزاری‌ها در قالب کامنت در سایت تجارت‌نیوز ثبت کرده‌اند و تجارت‌نیوز مطالبات سهامداران از کارگزاری‌ها را پیگیری کرده است؛ در این گزارش روابط عمومی کارگزاری مفید روند فروش و واریز پول سهام عدالت در این کارگزاری را تشریح می‌کند و به جند سوال در این باره پاسخ می‌دهد که در ادامه می‌خوانید.

 

چه تعداد سهامدار سهام عدالت برای فروش سهام خود به کارگزاری مفید مراجعه کرده‌اند و سهام چه تعداد از آن‌ها فروخته شده است؟

طبق آمار‌های استخراج شده تا تاریخ ۳۰ تیر، تعداد متقاضیان فروش سهام عدالت که به کارگزاری مفید ارجاع شده‌اند، ۵۲ هزار و ۶۴۰ نفر بوده است و فرآیند فروش سهام همه این افراد انجام شده است.

 

پول سهامداران در مجموع چقدر و در چند نوبت واریز شده است؟

مجموع مبلغی که بابت فروش سهام عدالت از تاریخ ۱۸ خرداد تا دوم مرداد از سوی کارگزاری مفید فروخته شده است، ۱۰۸ میلیارد تومان بوده که حدود پنج درصد از رقم کل سهام عدالت فروخته‌شده در بازار سرمایه کشور است.

 

از سوی کارگزاری مفید در ۱۴ نوبت مجموعا مبلغ ۸۰ میلیارد تومان به حساب افراد واریز شده است.

 

مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان به دلیل مغایرت حساب از سوی بانک برگشت داده شده است. واریز مبلغ ۲۸ میلیارد تومان نیز در انتظار دریافت اطلاعات حساب افراد از سوی سپرده‌گذاری مرکزی است؛ این مبلغ مربوط به فروش سهام از تاریخ ۳۱ تیر تا دوم مرداد است که طبق روال معمول به محض دریافت اطلاعات حساب افراد، واریز آن صورت می‌گیرد. (این آمار تا دوم مرداد است)

 

برخی از مشتریان کارگزاری مفید معترض هستند که پس از دو ماه هنوز پولی به حسابشان ریخته نشده یا سهامشان فروخته نشده است، مشکل این افراد چیست؟

روش کار اینگونه است که شرکت سپرده‌گذاری مرکزی تقاضا‌های فروش را دریافت و تجمیع می‌کند؛ تقاضا‌ها را به طور روزانه در قالب سفارش‌های فروش را به کارگزاری‌ها اعلام می‌کند و سهام مورد نظر به پرتفوی کارگزاری اضافه می‌شود.

 

در مرحله بعد بلافاصله فروش سهام مورد نظر آغاز می‌شود. بعد از فروش سهام، شرکت سپرده‌گذاری مرکزی به مدت دو تا سه روز کاری اطلاعات افراد و شماره حساب آن‌ها را برای واریز وجوه اعلام می‌کند.

 

فرایند واریز وجه از سوی مفید حداکثر یک روز پس از دریافت اطلاعات حساب انجام می‌شود و هیچ پولی نزد شرکت باقی نمی‌ماند. حتی اطلاعاتی که روز‌های چهارشنبه عصر دریافت می‌شود، در روز پنجشنبه که روز تعطیلی بورس و شرکت است، واریز می‌شود.

 

آیا پول سهامداری برگشت خورده است؟

طبق اطلاعات فروش سهام و واریز وجوه از سوی کارگزاری مفید، تاکنون حدود یک درصد مبالغ واریزی به دلیل مغایرت‌هایی که بانک تشخیص می‌دهد، برگشت داده شده است. مرکز تماس مفید که با ۵۱۵ نیروی فعال در خدمت مشتریان مفید است، با این افراد تماس می‌گیرند و اطلاعات جدید دریافت می‌کنند که بتوان این وجوه برگشتی را بار دیگر واریز کرد.

 

تاکنوندر یک نوبت ۱۴۰ میلیون تومان از وجوه برگشتی با اصلاح اطلاعات از سوی مرکز تماس کارگزاری مفید، واریز شده است.

 

آیا به سهامدارانی که سهامشان فروخته نشده یا پول آن واریز نشده، اطلاع رسانی شده است؟

 

سهامدارانی که پول به حسابشان واریز می‌شود، از سوی کارگزاری مفید پیامک واریز وجه را دریافت می‌کنند. آن دسته از افرادی که مغایرت حساب داشته‌اند نیز از سوی مرکز تماس مفید با آن‌ها تماس گرفته می‌شود.

 

در کارگزاری مفید مسئله‌ای با عنوان سهام فروخته نشده باقی نمی‌ماند مگر آنکه سفارش آن را از سپرده‌گذاری مرکزی دریافت نکرده باشد. البته تنها یک دلیل برای تاخیر در فروخته نشدن سهام می‌تواند وجود داشته باشد که دلیل آن شرایط بازار است. بسته بودن نماد برخی شرکت‌ها به ویژه در روز‌هایی که فصل مجامع است، موجب می‌شود که فروش سهام آن‌ها در انتظار باز شدن نماد بماند. این دست موارد به شرایط بازار وابسته است و در اختیار کارگزاری نیست. به عنوان مثال در حال حاضر حدود ۲۰ میلیارد تومان سهام که تاریخ تقاضای فروش آن از سپرده گذاری، ۳۱ تیر به بعد ثبت شده، در حال فروش است و بسته به شرایط بازار و بازشدن نماد‌ها در حال فروش آن هستیم.

 

شرکت سپرده گذاری اعلام کرد که سهام ۶۰۰ هزار نفر از کسانی که درخواست فروش داشته‌اند فروخته نشده است، آیا این موضوع شامل کارگزاری مفید هم می‌شود؟

خیر این موضوع شامل کارگزاری مفید نمی‌شود. درخواستی وجود ندارد که به فروش نرسد. فقط ممکن است کسانی که درخواستشان طی دو روز گذشته ثبت شده و هنوز سفارششان به دست مفید نرسیده باشد، در انتظار باشند وگرنه مفید کما فی السابق به مجرد دریافت اطلاعات از سوی شرکت سپرده گذاری با بالاترین اولویت پرداخت را انجام خواهد داد.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۳۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷۷
ناشناس
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
الان یه سال میشه سهام خودم رو وهمسرم رو به کارگزاری مفید فروختیم ولی پولی برامون واریز نکردن معلوم نشد پولی بفرستن یا بالا کشیدن
علی جعفری زاوه
۰۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
شهریور اقدام ب فروش کردم و ثبت اولیه شده است اما واریز نشده ب و دلیل
امیدواربازکار
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
کارگزاری‌مفید‌یک‌سال‌گذشت‌هنوزپولی‌برای‌ماواریز‌نشد
ناشناس
۰۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
ببخشی شما هم سوال وهم جواب را وارونه جلوه میدهید من نوشته ام شش ماهه سهام در اختیار کارگزاری مفید میباشد شما میگویید دو ماه ، نه کسی به من اطلاع رسانی کرده نه سایت ا ن ها طوری است که بتوانم سهامم را مشاهده کنم و فقط دوبست هزار تومان واریز کرده اند. . کرمانشاه
ناشناس
۰۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
سلام الان بیشتر از سه ماه سهام عدالت فروختم 4 تا بچه دارم کارگر هستم مستاجر هستم تا الان 1000 تومان به حساب من واریز نشده خیلی هم بش احتیاج دارم
زعفران حسنی
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
من زنی هستم هفتادساله الان نزدیک چهارماه است ۶۰درصدسهام برای فروش گذاشتم وهیچ پولی واریزنداشتم به خدابرای پول پیش خانه نیازدارم صاحب خانه جوابم کرده چراپول من واریز نمی کنید
ناشناس
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
من ازمهر ماه بفروش گذاشتم دریغ از یه تومن توکارگزاری مفید 5ماه هس عجیب جایی هس
محمد
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
ببرینش واسه خودتون پول دارشید خخخ ماکه نمیخوایم دیگه بیخیالش شدیم
محمد جواد خدایی کوکی
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
سلام روز 30/ 10/ 99 از طریق کافی نت 60%از سهام عدالتم را فروختم هنوز بحسابم واریز نشده چرا ،،چرا
ناشناس
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
الان هفت ماه من به کار گزاری مفید سهام واگذار کردم دریغ از یک ریال دریافتی کجا باید برم به کجا وپیش جه کسی یا کسانی شکایت کنم
اميد
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
سلام من سهام عدالت هفت ماه فروختم فقط ٦٠٠هزارتومن ك سه ماپيش به من داده ك بقيه روميدي لازم دارم يكي به داد مابرسه
محمدرضا
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
سلام من امروزکارای فروش سهاممودرسامانه مفیدانجام دادم امیدوارم پولموزودبدن پول رهن خونم عقب افتاده
ناشناس
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
مفید.مفید باش پول مردمو بریز
وحیدخدام حضوری
۰۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
من حدود 4تا 5 ماه هس سهام عدالتم را تو کارگذاری مفید فروختم ولی تا الان هیچ مبلغی برای من واریز نشده.فقط یکبار اس امد برام سهام دار وحید ب علت نواسانت بورس خریدهای ک کردین را لغو کنید .ما لغو کردیم دوماه پیش بعدیک هفته دوباره فروختم دیگه هیچ اسی برام نیومده وپولی هم برام واریز نشدهممنون میشم کمکم کنید
حسين
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
خيلي مردم رو سر كار گذاشتين فقط مردم رو سر گرم ميكنيد و كلاه يرشون ميزاريد مفت ميخايد بخريد همش فيلمه تا نشه پنج مليون سهام نميخريد و نميزاريد مردم هودسون بفروشن چ مستقيم چ غير مستقيم خدا خودش هست و ميفهمه داستان چيه به همون واگزارتون ميكنم. بريد ب درك
هادی
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
سه ماه پیش شصد درصد کارگزیری مفید فروخته ولی هنوز خبری نیست. خدا نبخشه بانی یشو
هادی
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
سه ماه پیش شصد درصد کارگزیری مفید فروخته ولی هنوز خبری نیست. خدا نبخشه بانی یشو
نسیم
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
من ازآخرشهریورسهامموفروختم چرابه حسابم نمیریزی کارگزاری مفیدالان داره میره تو۳ماه بابااحتیاج دارم که فروختم
امین
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
باسلام من سی درصددومم رااول شهریورفروختم به کارگذاری مفیدبانک تجارت تاالان که 12/9/99میباشد پولی به حساب من نیومده باحالی که درمهرماه واردسامانه شدم نیمی ازسهام من فروخته شده بود چراوبه چه دلیل واریزنکردید ایااین پولا کجامیرن مابدهکاربانکیم معوقه داریم ثانیه به ثانیه سود میره روش اماشماها باپول مردم بدبخت وسردرگم چکارمیکنید شماهاحقوق ماهیانه میگرید بقیه چکارکنند
محمد مهدی جلالی فر
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
2ماه است سهام فروخم ولی پول هنوز واریز نشده
نسیم
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
من ازآخرشهریورسهامموفروختم چرابه حسابم نمیریزی کارگزاری مفیدالان داره میره تو۳ماه بابااحتیاج دارم که فروختم
..
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
الان دو هفتس که هیچی واسم واریز نکردین. اخه چرا ادمو زجر میدید؟!
اکبر
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
سلام شهریور ثبت سفارش کردم اما هنوز خبری نیست شصت درصد برا فروش گذاشتم چکار باید کرد امروز دوم آذر نودونه وحدود سه ماهه
رضافتاحی
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
توخدا رسیدگی کنید من 2ماه سهامم فروختم خداشاهده بدجور نیاز دارم آخه چرا قول می‌دهیدحداکثر تا یک ماه واریز میشود من بدبخت روش حساب کردم الان نیاز دارم بدهکارم خانومم مریضه خاهش میکنم رسیدگی کنید
x
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
من دو ماه بیشتر که تو مفید سهام عدالت را گذاشتم برای فروش هنوز نفروخته
ناشناس
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
..یعنی چی سهام هرروز میاد پایین!!الان ۶۰ درصد مفت رفت!!!!! اونم یک دو بار واریز شده با سی تومن میشع چ کاری انجام داد!!! خدایا عدالت کجاست!!!!
زهرا
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
سلام چرا کارگزاری مفید دیگه پولی برای من نمیریزی من به اون پول نیاز دارم ک سهام فروختم
لیلا احمدوند
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
سلام تورخدا این سهام عدالت من بریزید خیلی گیرم
ناشناس
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
اگ مابخوایم بگیم اقا غلط کردیم کارگذاری مفیدما غلط کردیم سهام عدالت وفروختیم بهت باید چیکارکنیم بابا فقط زده ارسال
ناشناس
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
سلام پس کی واریز میکنین احتیاج دا ریم
زهرا
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
کارگزاری مفید از شما خواهشمندم ک پول منو بریزید لطفا خواهشا پول منو بریزید من به اون پول نیاز دارم ممنون و خسته نباشید
فاطمه
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
سلام چرایک ماهه سهاممو فروختم چیزی واریزنشده بانک ملی هستم چقددیگه بایدانتظارکشید خب اگ لازم نداشتیم ک مرض نداشتیم بفروشیم
لیلا احمدوند
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
سلام توروخدا این سهام بریزت گرفتارم من
ناشناس
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
سلام توروخدا سهام من بریزت حساب دیگه چقد تحمل کنیم گرفتار
ناشناس
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
سلام تجارت نیوز چرا پیگیری نمیکنی کارگزاری مفید پول منو بریزه من به اون پول نیاز دارم ک سهام فروختم دوماه از فروش سهام من میگذره ولی هیچی به هیچی چرا اولش می‌نویسید 5روزه پولتونو میریزیم بدقول ها الکی فقط مردمو گول می‌زنید پیگیری کنید دیگه
میثم
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
کارگزاری مفیدهمش دروغ هستش من الان یه ماهه ثبت فروش زدم هنوز زده درحال ارسال آخه این چه مسخره بازیه بسه دیگه اینقدرمردم روسرکارنزارین
عرفان
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
من دوماه فروختم ازطریق کارگزاری مفید بانک صادرات حدود۴۰درصدفروختم تاالان کلا۱۰هزارتومن برام ریختن این چه وضعشه
حامد خان
۰۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
سلام،والا من خودم مشتری کارگزاری مفید هستم از برج 5 تا امروز حدود 5 میلیون سهامم فروختم زیر 1.5 میلیون تومن دریافت کردم چند بار خواهش هم کردم که نیاز دارم 6 مرتبه برام واریز شده از 19هزار تومان تا 1 میلیون ولی هنوز 30% فروشم رو هم دریافت نکردم .خدا شاهده از سر استیصال چندین بار به سامانه پیامکشون هم پیام فرستادم که بیمار بستری شده دارم پول جهت عمل لازم دارم.والا نمیدونم چطور میگن پولا رو واریز کردن؟!
نسترن
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
سلام من الان سه هفته ای است سهامم رو از طریق کارگزاری مفید فروختم ولی هیچ مبلغی به حسابم نیومده آخه چرا ایقد طولش میدین به این پول نیاز داریم
ناشناس
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
سلام چرا اخه اگه آدم لازم نداشت که نمیفروخت الان ۲۰روزه دوازده هزار تومن زدن به حسابم
امیرعباس
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
با سلام.اونموقع ک سهامم رو فروختم یکماه بعد فقط یکبار مبلغ یک میلیون هفتصد واریز شد برام بقیش هشت هزارتومن.۳هزارتومن.بیست هزارتومن و همینجوری خورد خورد ک جمعا شد نزدیک ب ۴میلیون.بقیشم ک الحمدلله یک ماه بیشتره چیزی نریختن
مهدی
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
سلام من دو ما پیش فروختم ۸ میلیون ریختن دو میلیون هنوز نریختن
ناشناس
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
الان نزدیک دو ماهه که ۴ ملیون از سهاممو فروختم برا چهار ملیون ۸ هزار تومن ریختن این چه وضعشه چرا هیشکی رسیدگی نمیکنه من احتیاج ضروری دارم به این ۴ ملیون چطوری کارامو درست کنم چرا هیچکس به فکر این ملت بدبخت نیست این چهار ملیونو تا کی باید بدن تا تموم بشه هشت هزار تومن به چه درد من میخوره
محمد رضا
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
سلام خدمت کارگزاری مفید که بعد از چندنوبت که هرواریزش قطره چکانی بود حدود 50درصد پولم دستشه پس کی مریزید60د صد روفروختم هنوز یک میلیون تومان برام نریختن حدود دو ماه بیشتر است
جواد قادری
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
سلام من کارگزاری مفید دوتا30%سفارش گذاشتم 30%اول که بعداز اینکه 30%دوم ازاد شد فروختن اونم خورد خورد اصلا نفهمیدم چی شد
از30%دوم تقریبا 3500 مونده که انقد لفت دادن ارزش سهام اومده پایین
توروخدا شما رسیدگی کنید شاید بقیه پولمو یجا ریختن به زخم زندگی بتونم بزنم
ناشناس
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
سلام چرا بعد ۱۵ روز فروش پولی به حسابم واریز نشده
ناشناس
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
سلام بیستم شهریور ۶۰ درصد سهامم رو به مفید فروختم ولی هنوز هیچ واریزی نداشتم .کسی میدونه چرا؟؟؟؟
ناشناس
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
چرا پول سیدرصد سهام برج چهار مون هنوز بقیش واریز نکردن لطفا پیگیری کنید نیاز دارم
مهدی ایزدی
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
این چه وضعشه من یباریه ۳۰درصدی آزادکردم گذاشتم برافروش جوابی نگرفتم ۵ماهم منظربودم بازم واریزی نداشتم دباره لغوش کردم ۶۰درصدگذاشتم برافروش بازم جوابی نگرفتم شمااگه میخواهیدواریزنکنیدالکی مردمم سرکارنذاریداگه واقعاقصدریختن داشتیدهمون یه هفته اول میبایس واریزبشه حالاهم من۶۰درصدی آزادکردموبریزیدبحساب که لازمش دارم روش حساب بازکردم،اینقده پاش صبرکردم زوره بی جواب ولش کنم
بنده خدا
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
آقاپس کی واریزمیکنین به خدابدهکارم بگین تاکی بهشون وقت بدیم
حسین
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
من کارگزاری مفید از طریق پست بانک نفری پانزده هزارتومان گرفت برام شصت درصد فروخت تا الان مال خودم خانمم وبچه ام سه تا پنج میلیون وپانصد اومده ..بقیه اش نیامده ....منم اولش نمیامد پیگیرش شدم تماس گرفتیم تهران گفتن پولتون وارد شماره کارتی شده که متصل به حسابتون مال شش سال پیش که ثبت نام کردین تو اون حساب ریخته شده رفتم بانک صادرات درست بود ریخته بودند ببینید دوستان یه تلفن دارن از پست بانگ ده هزارتومان بدید تماس میگیرن مرکز پیگیری میکنن ...
اسما
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
سلام من الان دوماهه ک درخواست فروش زدم بعده بیست روز فقط 400تومن واریز کردن همه از کارگزاری مفید تعریف میکنن ما ک چیزی ندیدیم
واقعا به این پول نیاز دارم ک گذاشتم واسه فروش توروخدا یکی ب داد ما برسه این چ وضعشه
مرتضی ملک
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
سلام تمام حرفایی که میزنن همش دروغه انگاربامنت پول واریزمیکنن نزدیک دوماهه سهام وگذاشتم برای فروش ازاینکه میگن دوروزه فروخته میشه همش دروغه سهام افت کرده حالامیخوان باقیمت پایین بفروشن چرادروغ میگین سرمردم وبادروغاتون گرم میکنین من دوماه پیش نیازمالی شدیدی داشتم بعدازدوماه که آبروم رفت چه به دردم میخوره نکنین اینکاروخدایی هم هست جای حق نشسته
ناشناس
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
بابااینهامردم مسخره میکنن ازمورخ ۱۷خردادفروش ازکارگزاری بانک سپه زدیم تادوماه هیچ خبری نبودبعدازدوماه حالا درحدودپانصدتومن هرچندرویه مبلغ ده تومن بیست تومن واریزکردن بازازای هم افتادیم مدتیه ازده تومن بیست تومن هم خبری نیست لطفاپیگیری کنیدکارگزارمحترم عرضه کاری رونداری ازاول وارد ماجرانشو اگه این سی درصدهارودست ادم بی سوادهم داده بدیم الان داده بودن
Hamed
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
سلام ب نظر من همه این کارگزاریا کلاهبردارن چون سهام‌میگیرن بعد پولش نمیریزن وقتی فروخته نشده براچی از سهام‌کم میکنن‌من فروختم ولی هنوز خبری نی ببخشیدا دولت پول مردمو نمیده وای ب حال بقیه
ناشناس
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
99/3/1سهام عدالتم رادادم فروش تااین لحظه هزارتومان حرومم باشه نریخته شماره موبایل ب اسمم نبودگفتن مشکل همینه یک ماه میشه شماره به اسم خودم ثبت کردن بازم خبری نیست بانک ملت است خدای کارگرم بیکارم کلی قرض دارم پایم شکسته فلاتینه افتادم بیکارم ظلم نکنیدخواهشا
ف ف
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
کارگزاری مفید پول سهام ما رو بده سه نفر فروختیم تو یه خانواده پول هیچ کدوم رو ندادی دو ماهه
ناشناس
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
دیگه خیال همرو راحت کردن گفتن دیگه منتظر نباشید کسی نمیخوره
عدالت سهام
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
ای کسانی که ایمان اورده ازد پول سهام رو بدید د ماهه مفید از سی درصد مابقی سهام فروخته شده من هیچ پولی ندادی ..پول مردم رو بدید اگر الان لازم نداشتیم نمی فروختیم با چه زبونی بگیم
ناشناس
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
مفید حیا کن کم بازی در بیار سر مردم
مهتاب
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
سلام بچه‌ها یی که تومفید ثبت نام کردید به نظرتون من ازسعدی بیام مفید چون دوماهه توسعدی ثبت کردم ولی دریغ از یک واریز اگه مفید خوبه مثبت اگه نه منفی توروخدا شماها منوراهنمایی کنین بچه‌ها
ناشناس
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
باسلام من 25شهریور ثبت درخواست فروش زدم قسمت مشاهده درخواست فروش تو لیست زده ارسال شده همین دیگه نه فروخته میشه نه واریزی داشتم باید چیکار کنم یکی راهنمایی کنه ممنون
ناشناس
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
من ۱۵ تیر رسما سهاممو ب کارگزاری مفید واگذارکردم تا حالا برام کلا ۵۰۰ تومن نریختن.اونم با ۲۰ تومن ۳۰ تومن ب کجا مراجعه کنم لطفا راهنمایی کنیو
اسداله برخیده
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
متاسفانه هر چی میگن دروغه.من خودم سه ماه هست که فروختم ولی هنوز تعدادی از سهام هنوز معامله نشده
زهرا
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
سلام من ۳ماه سهاممو به بانک فروختم خبری نشد ۱۰شهریور رفتم کافی نت ۶۰درصد گذاشتم برای فروش کارگذاری مفید ۲۵شهریور ۲۱۶ریختن ۲۹هم ۱۲۶ریختن ۳۱هم ۱۸۰واسم ریختن شروع کرده به واریز کردن
هادی زارعی.
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
سلام بنده الان حدودا سه ماه بیشتره که سی درصدسهام عدالتوفروختم چهاروهفصدبرام ریختن برای سهام یه ملیونی پس بقیش کجاست چرانمیریزن ماهم احتیاج دارییم الان داره میشه چهارماه خداروخوش نمیاد سی درصده دوم هم دوهفته هست گذاشتم فروش ولی چه فایده هیچی نریختن دردمون وبه کی بگیم لطفاپی گیری کنید
ناشناس
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
مفید حیا کن کم دروغ بگو
حجت
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
سلام .میخاستم ببینم چرا ارزش کل دارایی سهام عدالت تو کارگزاری مفید کمتر از کارگزاریهای دیگه است .تو مفیدچهارده میلیون وپانصد ودر مرکزی 17میلیون
خودکامیان
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
سلام من حدود یک ماه که سهام رو به مفید فروختم ولی دریغ از یک ریال
میلادریاحی
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
سلام من ۱۲شهریورازطریق سایت کارگذاری مفید درخواست فروش ۶۰درصدسهامم هم سهام خانمم هم سهام دخترم فروش زدم خودم انتخاب کردم ولی تاالان دریق از یک ریال کارگذاری مفیدلطف کن زودتربریز من برای پول پیش میخام اگرردیف نکنم بایدبرم کنارخیابون چادربزنم
لیلی
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
سلام،من سه هفته پیش درخواست فروش دادم ۱۳ میلیون
الان ۳۰۰ تومن واسم واریز شده صبور باشید هر وقت فروش بره خورد خورد واریز میکنن
هادی
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
سلام ..کارگزاری مفید لطفا پول فروش سهام عدالتمون رو واریز کنید لازم داریم الان یکماهه فروختیم کلا ۱ میلیون واریز کردید چرا ایقد طول میکشه ما لازم داریم لطف کنید سریع واریز کنید ...کارگزاری فارابی پول فروش سهام عدالت زودتر واریز میکنه ولی شما هیچی لطفا پیگیری کنید ...تشکر
اکبر حاتمی
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
سلام من الان ۶ رور هستش که درخواست فروش سهام عدالتم رو دادم ولی هیچ مبلغی به حسابم واریز نشده
صادق
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
۶۰/۰و فروختم شده۱۱۷۰۰فقط ۷۲۰۰واربز کردن الان سه هفتست که دیگه واریز نکردن توروخدا بقیه روهم بزنین حساب.باتشکر
ناشناس
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
من 30روزسهام توکارگذاری مفیدبه فروش گذاشتم ولی هنوزهیچ خبری ازواریزپول نیست
علیکرم
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
باسلام یکم مرداد30درصدو12مرداد30درصددیگروکه جمعاشده 60درصد ازسهام خودم به کارگزاری مفید جهت فروش دادم درطول این مدت 145هزارتومان برام واریزشده که نیمساعت بعدبانک انصاراون برداشت کردفقط میخوام کارگزاری روعوض کنم .سپاس ای نامفید
محمد
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
بعضی شرکتها که حق تقدم هستن و هنوز تو بورس حضور ندارند چطور سهامشون به فروش میرسه
فرید شمشیری
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
من دوما است که ۶۰درصد برای فروش گذاشتم از طریقه پیش خانه دولت نزدیک به ۶۰هزارتومانم از من برای احراز هویت وغیره گرفته شد ولی هنوز پولی بابته فروش سهام برای من واریز نشد علت چیست
زهرا
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
سلام.من ۶۰درصد سهام خودمو به کارگزاری مفید فروختم.اولین مرحله ۴/۱۷بودکه هربار با مبالغ متفاوت واریز میشدیم بار مبلغ زیادی بود ۳۵۰۰ ودر کل حدود ۷۳۰۰ واریز شده آیا بازهم واریز میشه؟ و۶۰درصد چقدر میشه؟
محمدرضارستمی
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
سلام بعدازگذشت دوماه ۱۹۰ هزارتومان بحساب من ۳۷۰ بحساب دخترم و۵۷۰ هزارتومان بحساب همسرم ریختن این چه قانونیه بکجا وبه کی شکایت کنیم اگه میدونستیم اصلانمیفروختیم جوابی ندین بازرسی کل کشوردفترریس جمهورودفتراقای ریسی شکایت میکنیم
ناشناس
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
مفید جان چهارصد پانصد تومن بیشتر نمانده از سهام من آن راهم واریز کن تشکر
ناشناس
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
من الان نزدیک سه ماهه سهامو برای فروش گذاشتم کارگزاری مفید حتی یک ریالم به حساب واریز نکردن نمیدونم دیگه کجا باید مشکلاتمونو بگیم
قاسم عفتی
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
سلام
با توجه به حدود یک ماه از فروش نوبت دوم سهام عدالت
هیچ گونه مبلغی از فروش دریافت نشده ممنون از شما
اس دو لا خان
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
آقا این سهام ما رو چرا نمی ریزیدمگر نگفتید سه روزه میاد پس چی شد دو هفته گذشته...لطفا هر کسی امروز ۲۴ واریز داشته مثبت بزنه.
کاک اس دو لا
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
لطفآ سهام ما رو بریزید گرفتاریم.دو هفته س فروختم پس چی شود
ناشناس
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
سلام من ۶۰ درصد از سهامم را در کارگزاری مفیدگذاشتم برای فروش هنوز یک ماه نشده ولی خیلی بهش احتیاج دارم اگه میشه اطلاع رسانی کنیدخیلی ممنون میشم
ناشناس
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
سلام منم ۶۰ درصد سهامم رو به کارگزاری مفید فروختم فقط طی ۲۰ روز نشده ۳ میلیون واریز شده .بقیه پول سهامم واریز نشده چرا
داداشی
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
باسلام بنده ازمردادماه99تعدادی ازسهام عدالت خودراجهت فروش درکار گذاری مفیداقدام کردم ولی تاکنون هیچ مبلغی واریزنشده است وطی چندین مرتبه تماس باکارگذاری اعلام کردندکه هنوزفروش نرفته است تواین شرایط نیازمندی به پول تاکی بایدمنتظربمونیم شایدتاآخرسال فروش نرفت بی‌زحمت پیگیری کنیدممنون
یعقوب
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
سلام وقت بخیر
حدود یک ماه است 60 درصد سهام خود را برای فروش گذاشته ام ولی تا الان 5600
بحساب من واریز شده ایا باید منتظر واریزی دیگر هم باشیم یا نه
ممنون
ناشناس
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
کارگزاری مفیددیگه بریزپولمون رو
رهدار
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
من ازبیست خرداد فروختم سهام عدالت بانک ملت اما دریغ از یک تومن تورا خدا رسیدگی کنید.
محمد
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
سلام وقت بخیرمن ۴شهریور۳۰درصدتوکارگزاری مفیدگذاشتم تاالان ی قرون هم ندادن اخه چطورمیشه مال یکی توی سه صوت ریختن مال من هنوزنریختن به خداگرفتارم پیگیربشیداین تنهاامیدم بعدازخداست
سیدامیر سیدرضایی
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
سلام . بنده ۳۰ درصد از سهام را در چند وقت پیش سفارش دادم و تقریبأ ۷ میلیون تومن برام واریز شد و الباقی که حدود ۳ میلیون ماند.چند روز پیش هم ۳۰ درصد دوم را سفارش دادم که خیلی کم واریز شد نمیدانم آیا. سفارشم فروخته نشده یا به مشکل برخورد کرده .لطفاً جواب بنده را بدهید واقعا نیاز است .با تشکر
ناشناس
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
تروخدا پولو بزنید
ناشناس
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
بنده شصت درصد از سهام عدالت خود را یک ماه است برای فروش گذاشته ام چرا رسیدگی نمیکنید به صورت قطره چکان برایم دو مرحله ناچیز واریز شده است
ناشناس
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
تورا بخدا پول را پرداخت کنید لازم دارم بقران
مسلم
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
۲ماه هست که سهام خود را فروختم تا حالا ۱۵۰۰.به حساب اومده یه بار۱۰۰ یه بار ۳۰۰ هزار چرا اینجوری به حساب میاد اصلا راضی نیستم
مسلم
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
۲ماه هست که سهام خود را فروختم تا حالا ۱۵۰۰.به حساب اومده یه بار۱۰۰ یه بار ۳۰۰ هزار چرا اینجوری به حساب میاد اصلا راضی نیستم
علی کپتان
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
سلام من قبلاً به لیست حساب خودنزدکارگزاری مفیداطلاع داشتم اکنون درورودبه سامانه دجارمسکل شده ام بدلیل تعویض تلفن راهنمایی بفرمایید.
مهدی علومی
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
من ۳۰درصدازبانک کشاورزی کارگزاری سپه فروختم برای۳۰درصد دوم نمیشه چون سهام قبلی تعدادش کسرنشده وجز دارایی م است ولی مبلغی پول واریز شده ولی سهام م قابل فروش نیست چکار کنم
Golpa Ezi
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
سلام ..من تعدادی از سهامم رو بصورت تفکیکی انتخاب و سفارش فروش دادم .ولی الان که به الباقی تعداد سهام عدالتم رو نگاه کردم ....دو برابر این که من ثبت شفارش کردم از تعداد کم شده چرا؟؟ از کارگزاری مفید تقاضای پیگیری دارم ...
ناشناس
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
چرا دروغ میگی ای مفید من بیشتر ار ی ماهونیم درخواست فروش دادم ب مبلغدومیلیونودویست هزارتومن تو چندمرحله فقط چهارصدوهفتادهزار ریختین اونم تو پایینترین قیمت فروختین.لغو سفارشم نمیزنین ازموقعی ک قرارشده کارگزارناظر عوض بشه دوهفته هیچی نریختین تا مانتونیم تغییرکارگزاربدیم تا اونم بردارن باز شما شروع به خوردخورد پول دادن کنین.خدافقط سرزنوبچه تون بیاره این رفتارو مردم گرفتارن خجالت چرانمیکشین ازحیوانات پسترشدن بعضیا فقط دروغ دروغ دروغ.خداجوابتونوبده