صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

 شرکت سپرده گذاری مرکزی اعلام کرد: سهامداران سهام عدالت می‌توانند از امروز هفتم مردادماه جاری برای پیگیری فرایند فروش سهام خود به کارگزار ناظر مربوطه مراجعه کنند.

گروه اقتصاد | شهرآرانیوز، شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار، اطلاعیه‌ای را درباره برطرف شدن مشکلات پاسخگویی کارگزاری‌ها در زمینه فرایند فروش سهام عدالت صادر کرد.

در این اطلاعیه این شرکت آمده است: با همکاری مدیریت نظارت بر کارگزاران سازمان بورس و اوراق بهادار، کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار و سمات، مشکلات زیر ساختی برطرف و دسترسی‌های لازم به کارگزاران ارائه شده است تا معضل پاسخگویی این شرکت‌ها به سهامداران عدالت برطرف شود.

 

در همین رابطه، سهامداران محترم سهام عدالت می‌توانند از روز هفتم مردادماه جاری برای پیگیری فرایند فروش سهام خود به کارگزار ناظر خود مراجعه کنند.

 

گفتنی است، سهامداران با تماس با مرکز اطلاع رسانی سهام عدالت با شماره ۱۵۶۹ داخلی یک و وارد کردن کد ملی می‌توانند از کارگزار ناظر خود مطلع شوند.

 

برای فروش سهام عدالت، نیازی به مراجعه حضوری نیست

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
هزار بار زنگ زدم همش قطع میشه پول ۳۰ درصد سهام کجا رفته بانک ملی واریز کن
ناشناس
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
من سهامم را آزاد کردم درتاریخ ۱۳۹۹/۴/۲۳ برای فروش سی درصد سهامم درسامانه فروش سهام عدالت سعدی اقدام کردم.هنوز وقتی به سامانه مراجعه می کنم می نویسه قسمتی معامله شده یا در صف معامله است.از آن وقت ارزش سهام هم آمده پایین.می گفتن پس از آزاد سازی مدیریت سهام با خود افراد است.آخه این چه مدیریتی است سهام را به کی می فروشن وقیمت چقدر باید بیاد پایین که بفروش آخه اینارو به کی بگیم
ر
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
سلام چرا بانک ملت پول فروش سهام عدالت رو بعداز ۴۵روز نمیده
محمد
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
کارگزارچی وقتی جوابگونیستن به کی بگیم از۷خرداددرخواست فروش دادیم هیچ مشکلی هم تواطلاعات نداریم ولی بعددوماه هنوز جوابگو نیستن بانک ملی کارگزاری مهرافرین
کارگذاری بانک کشاورزی
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
من امروز زنگ زدم به کارگذاری بانک کشاورزی دوبار بار اول تلفن قطع کرد رو بار دوم تماس های وردی رو مسدود کرد این ایا فرهنگ مناسبی برای رفع مشکل هست
۰۰۵۹۲۹۴۵۶۶
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
سلام.زنگ.میزنیم‌میگه‌کارگزار‌ندارید‌ولی‌در‌تاریخ۱۶خرداد‌ازبانگ‌ملت‌اینترنتی‌فروختم‌حالا‌چکارکنم‌عجب‌گرفتارشدیم
ناشناس
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
تنها بانک تجارت پول نمیده آیانه
مرتضی
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
شماره اشتباهه هزاربار زنگ زدم بدون بوق قطع میشه