صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس اداره ارزیابی و نظارت بر عملکرد اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس متوسطه و هنرستان‌های این استان به تفکیک نواحی و ادارات در روزهای متفاوت خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مجتبی افشار افزود: پیش از این اعلام شده بود با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید در ۱۵ شهریور ماه با هدف تسهیل روند ثبت‌نام و افزایش فاصله‌گذاری اجتماعی تمامی مدارس در تمامی روزهای هفته فعال بوده و اقدام به ثبت‌نام از دانش‌آموزان می‌کنند.

 

وی ادامه داد: با توجه به ثبت‌نام بخش عمده‌ای از دانش‌آموزان و عدم ضرورت حضور همه همکاران فرهنگی در مدارس بخصوص مدارسی که بخش عمده ثبت‌نام از دانش‌آموزان را انجام داده‌اند در بخشنامه جدید باز بودن مدارس غیر از روزهای دوشنبه و چهارشنبه که برای همه مدارس الزامی است از سوی کمیته توسعه مدیریت ادارات تعیین می‌شود.

 

رییس اداره ارزیابی و نظارت بر عملکرد اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: به این ترتیب بر اساس نیاز و ضرورت، تعداد روزهای فعالیت هر مدرسه برای ثبت‌نام علاوه بر روزهای دوشبه و چهارشنبه برای روزهای دیگر در مدارس متوسطه و هنرستانها متفاوت خواهد بود.

 

وی افزود: والدین قبل از مراجعه به مدارس برای ثبت‌نام باید روزهای باز بودن مدارس را استعلام و سپس اقدام به مراجعه به مدرسه جهت ثبت‌نام نمایند.

 

افشار ادامه داد: آخرین مهلت ثبت‌نام در مدارس برای سال تحصیلی جدید آخر مرداد ماه می‌باشد.

 

استان خراسان رضوی دارای بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش‌آموز است که حدود ۹ درصد جمعیت دانش‌آموزی کشور را تشکیل می‌دهد.

منبع:ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.