صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

انفجار مخزن سوخت در منطقه صنعتی کرمانشاه +ویدئو

  • کد خبر: ۳۶۴۲۹
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
تصاویری از انفجار مخزن سوخت در منطقه صنعتی شهرک دولت آباد کرمانشاه را می‌بینید. نیرو‌های امداد و آتش نشانی در حال مهار آتش هستند.

 

به گزارش شهرآرانیوز، از ساعت ۱۱ صبح امروز چندین خودرو حامل بنزین در پارکینگ شهرک دولت آباد در کرمانشاه طعمه حریق شد. بر اساس این گزارش پس از این اتفاق تمامی ایستگاه‌های ۱۰ گانه خودرو های اطفایی کرمانشاه به محل حریق فراخوانده و اعزام شدند.

در حال حاضر همه نیرو‌های آتش‌نشان در حال اطفای خودرو های حامل بنزین هستند و تا کنون توانستند حدود ۴۰ خودرو حامل بنزین را از پارکینگ خارج کنند. 

 

نیروهای امدادی و آتش نشانی هم اکنون با حضور در محل، در حال  مهار این آتش سوزی مهیب هستند و این انفجار تا هم اکنون به ۳۰ دستگاه خودرو ترانزیت سوخت آسیب رسانده است.


به گفته میری، سخنگوی سازمان آتش نشانی کرمانشاه هم نیروهای امدادی در حال مهار آتش سوزیه هستند.هر چند هنوز جزئیاتی از علت حادثه یا وسعت آتش سوزی در دست نیست.


بنا به گزارش‌های رسیده در این حادثه شش تریلی حامل سوخت در پارکینگ "اعتماد" شهرک دولت آباد دچار آتش سوزی شده و منفجر شدند که به دنبال این انفجار آتش سوزی گسترده ای در پارکینگ ایجاد شد.


در این حادثه تا کنون ۵ نفر مصدوم شدند که ۴ نفر آنان آتش نشان بودند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.