صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

آخرین اخبار از واریز پول فروش سهام عدالت + جزئیات

  • کد خبر: ۳۶۵۶۷
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
  • ۱۵۲
درحال‌حاضر ارزش برگه‌های ۵۳۰ هزار تومانی سهام‌عدالت به حدود ۲۰ میلیون و ارزش برگه‌های یک‌میلیونی حدود ۴۰ میلیون تومان رسیده و این یعنی مشمولان به ترتیب می‌توانند ۲۴ میلیون و ۱۲ میلیون تومان از سهام عدالت خود را بفروشند.

به گزارش شهرآرانیوز، مشمولان سهام عدالت از ۱۸ مرداد همزمان با عید غدیر می‌توانند ۳۰ درصد دیگر از سهام عدالت خود را از طریق کارگزاری‌ها بفروشند. پیش از این ششم خردادماه در نخستین مرحله آزادسازی سهام عدالت امکان فروش ۳۰درصد از کل ارزش سهام برای مشمولان فراهم شده بود و از ۱۸ مرداد، آن‌ها می‌توانند تا ۶۰ درصد سهام‌شان را بفروشند.


درحال‌حاضر ارزش برگه‌های ۵۳۰ هزار تومانی سهام‌عدالت به حدود ۲۰ میلیون و ارزش برگه‌های یک‌میلیونی حدود ۴۰ میلیون تومان رسیده و این یعنی مشمولان به ترتیب می‌توانند ۲۴ میلیون و ۱۲ میلیون تومان از سهام عدالت خود را بفروشند. هر چند هنوز خیلی از مشمولانی که ۳۰ درصد اول سهام‌عدالت خود را فروخته بودند در انتظار واریز پولشان هستند.

 

دلایل احتمالی واریز نشدن پول فروش سهام‌عدالت

حسین‌فهیمی سخنگوی ستاد آزادسازی سهام‌عدالت می‌گوید تا پایان تیر ماه حدود دو میلیون و ۱۰۰هزار نفر از مشمولان سهام‌عدالت، درخواست فروش ۳۰درصد از سهام خود را ثبت کرده‌اند که تاکنون که تاکنون سهام یک‌میلیون و ۲۰۰هزار نفر از آن‌ها فروخته شده و در این‌بین حدود ۹۰۰هزار نفر همچنان در انتظار فروش سهام‌عدالت هستند. آخرین آمار از واریز پول‌فروش سهام‌عدالت نشان می‌دهد از مجموع دوهزار و ۷۵۰میلیارد تومان سهام فروخته شده، حدود دوهزار و ۶۰۰ میلیارد تومان به حساب مشمولان واریز شده و ۱۵۰میلیارد تومان آن باقی‌مانده است.


شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرده با توجه به اینکه مشمولان سهام‌عدالت به صورت حضوری و الکترونیکی در بازار سرمایه احراز هویت نشدند و تنها از طریق ارائه شماره شبای بانکی و تلفن‌همراه به‌نام خود فرد احراز هویت آن‌ها انجام شده است، بنابراین مشمولانی که اطلاعات هویتی آن‌ها با کوچک‌ترین مشکلی روبه‌رو بوده از مرحله سفارش‌گیری حذف شده‌اند. این افراد باید با مراجعه به سامانه سهام‌عدالت یا با مراجعه به کارگزار خود مشکل هویتی خود را برطرف کنند.


مواردی وجود دارد که شماره شبای بانکی تعدادی از مشمولان اشتباه، راکد یا مسدود بوده و به همین علت این وجوه به حساب آن‌ها واریز نشده است و این افراد نیز باید اطلاعات بانکی خود را اصلاح کنند.


یکی از دلایل کم بودن ارزش سهام عدالت مربوط به کسانی است که مالک اولیه سهام‌عدالت فوت شده و پس از انحصار وراثت مبلغ‌اولیه بین چند نفر تقسیم شده و به هر کدام از ورثه، مبلغ کمتری به ارث رسیده است.


دلیل دیگر واریز پول کمتر این است که هنوز کل سهام فرد فروخته نشده و پس از فروش مابقی سهام‌عدالت باقی‌مانده پول آن واریز خواهد شد.


روح‌الله میرصانعی دبیر کانون کارگزاران بورس می‌گوید سفارش‌های سهام‌عدالت توسط کارگزاری‌ها گرفته و ارجاع می‌شود، اما درحال‌حاضر ابهاماتی در اجرای سفارشات سهام‌عدالت وجود دارد که ممکن است چند روز زمان ببرد تا کارگزار با ناظر هماهنگ کند و فروش انجام دهد. برخی از کارگزاران هم فرآیند فروش را انجام داده‌اند، اما نتوانستند گزارش را ار سپرده‌گذاری در مورد این‌که فروش به چه نحوی توزیع و بین مشتریان تقسیم می‌شود را دریافت کنند.

 

آمار فروش سهام‌عدالت در برخی کارگزاری‌ها

مسئولان کارگزاری‌های مختلف هرکدام در مصاحبه‌هایی جداگانه با خبرگذاری‌ها از وضعیت فروش سهام‌عدالت و واریز پول آن به حساب مشتریانشان خبر داده‌اند. در اینجا آمار ارائه شده توسط ۹ کارگزار بانک ملی، بانک ملت، بانک کشاورزی، مفید، آگاه، بانک ملی، بانک آینده، بانک انصار، بانک صادرات و کیان را جمع‌آوری کرده‌ایم.


مدیر معاملات کارگزاری بانک‌ملی گفته ۹۵درصد سهام‌عدالت افرادی که بانک‌ملی را انتخاب کرده بودند، فروخته شده و ۷۰درصد واریزی‌ها هم انجام شده‌است. آنطور که مژگان ارجمند اعلام کرده، بخش بزرگی از واریزی‌ها درنیمه تیرماه به مبلغ ۶۰۰میلیارد تومان بوده‌است.


مهدی پورستار مدیرعامل کارگزای بانک‌ملت می‌گوید تمام درخواست‌های فروشی که تا روز ۱۸ تیرماه از سوی شرکت سپرده‌گذاری تایید شده و لیست‌فروش و واریز آن برای ما ارسال شده‌است، فروخته شده و وجوه آن پرداخت شده‌است. به گفته پورستار، حدود ۳۵۰ میلیارد تومان تا به حال به حساب سهام‌داران واریز شده، که حدود یک میلیارد تومان آن به علت نقض اطلاعات سهام‌داران برگشت خورده‌است.


مدیرعملیات اوراق‌بهادار کارگزاری بانک کشاورزی می‌گوید تا به الان ۱۱۰میلیارد تومان در قالب پول سهام‌عدالت برای سهام‌داران واریز کردیم. سهام‌عدالت کسانی که در روز‌های ششم تا دهم خرداد درخواست خود را ثبت کرده‌اند فروخته شده و این افراد پول سهام خود را به صورت کامل دریافت کرده‌اند و در حال فروش سهام‌عدالت مشمولانی هستیم که درخواست خود را بعد از این تاریخ ثبت کرده‌اند. کارگزاری مفید اعلام کرده تا پایان تیرماه، سهام عدالت ۵۲هزار و ۶۴۰نفر از مشمولان را فروخته که ارزش آن ۱۰۸میلیارد تومان بوده‌است. از این رقم حدود ۸۰میلیارد تومان در ۱۴ نوبت به حساب مشمولان واریز شده و مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان به دلیل مغایرت حساب از سوی بانک برگشت داده شده است. همچنین واریز مبلغ ۲۸ میلیارد تومان نیز در انتظار دریافت اطلاعات حساب افراد از سوی سپرده‌گذاری مرکزی است.


کارگزاری آگاه اعلام کرده در نخستین نوبت واریزی ۸۵۰میلیون تومان از طرف کارگزاری آگاه در روز چهارم تیرماه به حساب سهام‌داران واریز شد. براساس آخرین اظهارات مدیرعامل این کارگزاری، طی پنج‌مرحله مبلغ ۸۷میلیارد تومان فروش انجام شده که در چهار مرحله ۷۱میلیارد تومان به حساب مشتریان واریز شده‌است.


مدیرعامل کارگزاری آینده می‌گوید در مجموع این کارگزاری در چهار نوبت سهام متقاضیان را به ارزش شش‌میلیارد و ۹۲۴ میلیون تومان فروخته که تنها ۷۹ میلیون تومان آن معادل یک درصد از کل فروش به حساب سهامداران واریز شده. احمد اشتیاقی می‌گوید شش‌میلیارد و ۸۴۵میلیون تومان پول فروش سهام‌عدالت قرار است این هفته به مشتریان برسد.


مسئول پذیرش مشتریان کارگزاری بانک انصار می‌گوید سهام ۲۵هزار نفر به فروش رفته و پول آن واریز شده، برای پنج‌هزار نفر باقی‌مانده به علت نقض اطلاعات پرداختی انجام نشده است. قرار است شرکت سپرده‌گذاری تا پایان هفته لیستی از اطلاعات پنج‌هزار نفر باقی‌مانده را بدهد که ببینیم مشکل کجاست.


مهدی‌کباری مدیرعامل کارگزاری بانک صادرات می‌گوید ما پول سهام‌عدالت بیش از ۹۵درصد از سهامداران را واریز کرده‌ایم و ممکن است در این بین برای تعدادی از سهامداران به علت نقض اطلاعاتی مثل شماره‌ملی، حساب و شبا پرداخت نشده باشد.


جدول فروش سهام‌عدالت که توسط کارگزاری کیان منتشر شده نشان می‌دهد این کارگزاری تا ۲۲ تیرماه سهام‌عدالت حدود ۱۵ هزار نفر را به ارزش پنج‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان فروخته و به حساب مشمولان واریز کرده‌است. همچنین این کارگزاری سهام‌عدالت برخی مشمولان را در ۲۵و۲۸ تیرماه فروخته و در انتظار اعلام فهرست توسط شرکت سپرده‌گذاری مرکزی است.


واکنش‌ها به فروش سهام‌عدالت در فضای مجازی

نظراتی که کاربران در فضای مجازی منتشر کرده‌اند نشان می‌دهد وضعیت واریز پول فروش سهام‌عدالت کمی وخیم‌تر از آن است که کارگزاری‌ها و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی می‌گویند. برخی از آن‌ها می‌گویند بعد از ۵۰ روز هنوز مبلغی در ازای فروش سهام‌عدالتشان واریز نشده است. برخی می‌گویند مبالغ واریز شده خیلی کم و در حد کمتر از ۱۰۰ هزار تومان است. برخی از کاربران گفته‌اند بعد از تماس با شماره ۱۵۶۹ متوجه شده‌اند سفارش فروش‌شان ثبت نشده. برخی هم از دلایل مطرح شده برای واریز نکردن پول سهام‌عدالت پیچیدگی و مشکل وجود نداشت، اما برای واریز فروش می‌گویند شماره شبا اشکال دارد؟


یکی از کاربران نوشته «من هفتم خردد درخواست فروش ۳۰ درصد را به بانک قوامین دادم، واریزی‌هایش ۱۰هزار تومان و ۵هزار تومان بوده و نوشته علی‌الحساب!» یکی دیگر از کاربران نوشته «پست بانک بعد از ۶۰ روز برای من ۲۴ هزار تومان واریز کرده‌است. من اگر لازم نداشتم که سهامم را نمی‌فروختم» شخص دیگری می‌گوید «قرار شد یک هفته تا ۱۰ روز پول واریز کنند. بانک مسکن الان یک ماه است فروختم، ۱۰روز پیش یک ۱۹۰ هزار تومان و یک ۱۰ هزار تومان واریز کرده است.» یکی از مشتریان بانک ملت می‌گوید «۲۴تیر درخواست فروش به بانک ملت دادم، اما هنوز هیچی از بانک ملت دریافتی نداشتم.» از جمله کسانی که به واریز مبلغ کم اعتراض داشتند می‌توان به کاربری اشاره کرد که می‌گوید: بعد از ۵۰ روز دیروز بانک ملی ۷۰ هزار تومان واریز کرد. این می‌تواند امیدی باشد برای واریزی بقیه پول.


یکی از کاربرانی که بعد از مدت‌ها متوجه شده سفارشش ثبت نشده بوده است، می‌گوید من از بانک توسعه تعاون فروختم، ۴۰ روز معطل شدم بعد فهمیدم اصلا درخواستم را ثبت نکردند. رفتم از طریق کارگزاری مبین فروش زدم و در ۱۰ روز پنج‌میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به حسابم واریز کرده است.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۵۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳۷
ناشناس
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
#آقای_خاندوزی
#سلام_مسئولان_دولت_سیزدهم_به_گفته_خودتان_مسئولان_انقلابی_اومدید_کار_دورست_کنید_دورست_که_نه_خرابترشم_گردید_واقعا
لطفا پول فروش از سال ۹۹ واریز کنید فروختیم ولی خبری نیست یک سال گذشت مسئولان هنوز خواب بیدار نشدند فروشش از سال ۹۹ آزادسازی که کردیم به فرموده مقام معظم رهبری کسی فروخت پولش واریز کنند حسابش ...حرف رهبری نادیده گرفتند عجب مسعولانی داریم تو ایران همش فکر مردمند ۲۴ساعته واقعا که ...چرا پست من اشتراگ نمیزارید مگه دروغ میگم لطفا اشتراگ بزارید ممنونم‌
ح
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
با سلام علکیم
آقای ریٔسی ریس جمهور محترم انقلابی جمهوری اسلامی ایران و وزیران محترم دولت سیزدهم و ریس خصوصی سازی سهام عدالت ... حضرت آیت الله خامنه رهبر فرزانه ایران دستور دادند سهام عدالت آزاد سازی شوند و کسانی که فروختند پول فروش فروشندگان واریز کنید چرا به حرف رهبری گوش ندادید؟؟؟و چرا پول فروشندگان از سال ۹۹ واریز نمیکنید؟؟؟ من یک معلول شدید از سه عضو بدنم معلولیت دارم...دخترم تازه ازدواج کرده دلم خوش بود سهام عدالت ۴ عضو خانواده فروش میزارم وگذاشتم تا براش جهزیه جور کنم فروش که گذاشتم واریزی خبری نيست ؟؟؟ لطفا پول فروش سهام عدالت از سال ۹۹ واریز کنید من معلول از کجا جهزیه دخترم جور کنم؟؟؟ بهزیستی هم میگه درتوان ما فقط ۵۰۰هزار هست کمک کنیم الان ۵۰۰هزار چی میدن؟؟؟؟ و آقای قالی باف ریاست محترم ریس مجلس و نمايندگان عزیز خواهشمندم واریز فروش سهام عدالت شروع کنید واریز کنید پاره ای از مشگلات ما حل شود بی نهایت سپاسگزارم
@mbghalibaf
@ejeii_org
@swo.ir
@raisi_org
@mbghalibaf
ناشناس
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
باسلام کارگذاری بانک سپه چرابه ماپاسخ نمیده ۳تا ۶۰درصدسهام فروختم اون موقع نزدیک به ۶۰ملیون ارزشش بوددریغ ازیه ریال چرااین مملکت مابی حساب کتابه کل سهام خانواده روبه قولن فروختم کسی نیست جواب بده فریادبی صدا
رقیه
۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
دوم تیر ۹۹ سی درصد سهامم را فروختم ولی پولی اصلا واریز نشده.
از طریق بانگ مسکن کارگزاری اگاه
منصور
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
چرا سهام فروخته شده که در سایت سهام پست بانک اومده از تاریخ۹۹٫۱۰٫۱۶ تا الان مبلغش بحساب ها واریز نشده!؟؟دلیلش چیه؟؟چند روز بعداز فروش و اومدن پیام در سایت سهام که این مبلغ به شبا واریز شده واقعی بحساب ها واریز میشه!؟؟؟ممنونم بخدا چون روغن و برنج نداریم و خودتان میدونین وضعیت ها را چشم براهش هستیم ممنونم
سید علی
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
سلام بانک انصار نزدیک ۵ماه شد بقران ما گیر بودیم که فروختیم ترو به همون قران پول مارو بده من سیدم هر روز نفرین میکنم چون الان به پولش نیاز دارم
مژگان بهمنیاری
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
اعلان چندماه ۶۰درصدازسهام فروختم ولی هنوز پول نریختن برام جریانش چی
قاسم ولی پور
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
سلام من سهام عدالت رو فروختم قیمت سهام عدالت نزدیک به اا میلیون تومان مود اما برای من 3900 میلیون هزار تومان واریز کردن دیگه هیچ حتی یک ریال هم واریز نشده تکلیف بقیه پول سهام چی میشه برای همسرم رو هم فروختم اما دریغ ار یک ریال واریز شده باشه تکلیف مونچی میشه
سلیم
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
به قولی که می دهید پایبندباشید
ناشناس
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
سلام‌بانگ‌تجارت‌امروز‌فروش‌خوب‌داشتی‌چرا‌بقیه‌پول‌واریز‌نمیکنید
جهاد
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
مددجو هستمـ و از اول مهر اقدام ب ۶۰ درصد کردم و مبلغی در سه مرحله ب یک ملیون پونصد واریزکردن برام الن نزدیک ب سومین ماه برم از اقدامی ک کردم و هیچی برام نریختن میگن برایتون کامل پرداخت کردیم کو پس و چرا کسی جوابگو نبست و ن بانکی جواب میده منکه مددجو هستم حقم همینه و گفتید ک رو روزی ک فروختید حساب میشه الن چقد مارو مسخره کردین بخدا نیاز دارم تا حدی اگه کلن این سهام نمیشد بهتره تا اینهمه مسخره بازی حتی روی ما معلولین مسخرمون کردین و حقمون دارین میخورین ب وطنتون یکمـ و ب مردمش فکر کنید اینطوری ک دارین میکنید درست نیست
ناشناس
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
سلام پیگیری کنید دوم مهر سی درصددوم فروختم ریال هم تاکنون واریز نشده
ناشناس
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
چرا این بانک ملت باقی مونده روپس از 120روز واریز نه می کنه ...من یه کارگر ساده بنای هستم .... خدایا فقط خودت
احمد
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
شمارو به هرچی میپرستید پول سهام واریز کنید
الناز سبحانوردی
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
یک ماهه فروختم ۱۲تومن واریز کردن بانک کشاورزی کارگزاری کی واریز می کند لازم دارم
ناشناس
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
امروز ۱۵مهر برا من واریز شد ۸هزارتمن بهم پول دادن برم باهاش دوتا آدامس بخرم بعد دو ماه ۸هزارتمن جالبه
رضا
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
بنده دوماه است که فروختم.صدوبیست واریزکردن.شدپول جریمه یکماه رانندگی.آخی.
لطفاپی گیری کنید.جریمه تخلف بعدی رابایدبدم.تقوالله
ناشناس
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
۳۰ در صد سهام عدالت رو فروختم از بانک ملی و پاسارگاد یک ریال هم واریز نشده، چراااااا ؟؟
ناشناس
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
توجه....پول فروش سی درصد اول سهام ۵۰۰ تومنی حدود ۶ونیم میلیون تومن هست مراقب باشید کمتر واریز نک
ناشناس
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
آقا من سهام عدالت رو فروختم دوره ای دوم ولی پولی دریافت نکرده ام بانک ملی تورو جد ابادت پول ما رو واریز کن ما هزارتا بدبختی داریم که این وفروختیم
کبری
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
سلام من یازده شهریورشصت درصدسهام یک میلیونی روفرو ختم تا الان یک وهفتصدریختن این چه وضع شه یعنی شصت درصد یک میلیونی یک وهفتصدمیشه بانک ملی بدترین بانک من مریضیم رو این پول حساب کردم سوارمن تصادف کرده خونه نشین مستاجریم من رو این پول حساب کردم هیچ منبع درآمدی نداریم پولموواریزکن کامل
ناشناس
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
بابا خسته شدیم پس چرا واریز نمی کنید ۳ ماه شد بانک پاسارگاد هنوز خوابه
ناشناس
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
سلام چرا پول سهام عدالت بانک کشاورزی رو واریز نمیکنید بخدا دیگه نون شب ندارم
ف ت
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
باسلام لطفادرموردبانک شهرهم پیگیرباشین ازخرذادماه که 30 درصدسهاممونوکه فروختیم تاالان تصفیه نکردن نمیگن شایدکسی واقعااحتیاج داره
فاطمه احمدزاده سراجه لو
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
سلام خسته نباشید درست دوماه فروختم هنوز یک ریال هم پرداخت نشده
لطفا بررسی کنید بانک انصار
حسن
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
حدود دو ماه است که ثبت سفارش در بانک ملی داشتم ۲۵۰۰ اومد البته در صد مرحله العان نزدیک به یک ماهه هیچ دریافتی نداشتم لطفا ٻیگیری بفرمایید
ناشناس
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
مد ازخرداد سهامم رو گذاشتم برای فروش تاحالا 26واریزی داشتم که همش شده 6میلیون سهامم 1ملیونی هست 30درصددیگه قضیه اش چی شده بانک ملی همش خورد خورد به حسابم واریز شد اصلأ نفمیدم چه طور خرج شده
هاشم علی محمدی
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
سلام سهام 30درصدفروخته شده واریز نشده
ناشناس
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
سلام دولت که گفت آزاد کنی حالا چرا مردم توی دردسر انداخته چرا جواب گو نیست که پول سهام نمیدن مردم گرفتارن بدبخت بیچاره شدن یک فکری به حال مردم بردارید اگه که لازم نداشتن مرض نداشتیم بفروشیم واقعا که دیوانه کردین مردم
ناشناس
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
سلام بانک گشاوزی تو رو خدا 30درصدم رو بدین بخدا الان یه هزاری هم ندارم
بدبخت ایران
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
توروخدا چرا صدای مارو کسی نمیشنو پیش کی برم به کی بگم زندگیم داغون شده پول نون ندارنم واسع زن بچم بخرم من چنده ماه سهاممو فروختم یه خورده ریختن دیگه تموم شد خبری نشد شمارو به امام حسین اگه گشنگی بکشین میدونید چی میگم تورو خدا بریزید دیگه به آخر خط رسیدم هیچ امیدی تو این مملکت دیگه ندارم به جز این که خودمو بکشم دیگه نمیتونم ببینم زن بچم گشنه میخوابن تورو خدا به دادمون برسید
ميرزايي
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
سلام 17برج سه واسه فروش سهام عدالت ازطريق ايوابانك ملي أقدام بفروش كردم تاامروز22شهريوريك ريال هم واريزنشده نميخوان واريزكنم؟
امیرعلی ازخرم آباد
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
باعرض سلام.بخداقسم گرفتار۲میلیون بودم ۳۰درصدسهاممواز سامانه ایوا که مختص بانک ملی هستش شماره شبا بانک ملی هم جهت واریزثبت کردم این چندباره هی داره ۳۰ یا۱۰۰هزاربرام میریزن که هنوز به ۱میلیون هم نرسیده مسولئین بانک ملی با چه قیمتی به مردم دروغ میگیدازخدابترسید.باتشکر
ناشناس
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
من ۳ماهه سهامم روفروختم هیچ مشگلی هم نداره به قران نزدیک دویست هزارم خرج کردم اما پولی واریز نشده من چکار کنم
ناشناس
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
ترابه هرکسی که دوست دارید ۱۰خرداد۳۰درصدسهام خودمو فروختم دربانک انصار ۱۰۰روزاست به خاطربستری شدنم توبیمارستان اما دریغ از یک ریال فکرکنید پدرتون نیاز دارد ۵۵سالمه گرفدارم به خاطرخدا به خاطر امام حسین گرفدارمکمک کنید پول ماروبدید
مصطفی
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
چرابانک انصار پول فروش سهام عدالتو خیلی دیر واریز میکنه به امام حسین گرفتاریم
پرویز نعیمی
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
چرا پول فروش 30درصد سهام منو نمیدین لازم دارم که فروختم 12مرداد فروختم هنوز هیچی نریختن تو رو خدا واریز کنید لازم دارم بانک ملی
ناشناس
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
سلام یک ماهه سهاممو فروختم هنوز خبری نیست لطفا پیگیری کنید بانک تجارت
محمد
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
بنده درتاریخ۹۹/۳/۱۸فروختم از بانک تجارت کی واریزمیشه
ناشناس
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
ببخشید من۱۲برج ۳ سهام فروختم درسامانه سهام عدالت واریز انجام شده ولی به حساب من یک هزارتومن هم نیامده لطفا پیگیرباشین
مهدی
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
نمی‌دونم بانگ انصار چرا پول سهام نمیده آیا مشکل شماره شبا داره یه پیامک به طرف بفرست اونم بره بر طرف کنه یا میخان مردم اذیت کنه اون یه طرف قضایا هست آیا مردم فقر بیچاره چه گناه کرده اون که سهام فروخت حتما احتیاج داره آقا کارگزار اگه نمی‌توانی سهام مردم بفروشی لطفاً بریده کنار بزار یه نفر دیگر بباد مشکلات مردم حل کنه.
ناشناس
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
سلام چراانصاربرای پرداخت کسانی که سهام خودرافروخته انداقدامی نمیکندسرکاریه میخواین مردم اینجری سرگرم نگه دارین.
ناشناس
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
واقعن همتون دروغگو هستید هیچ کدومه مسول بانک ملی اصلن اسمه سهام میپرسیم هیچ کسی ب حرفه ادم حساب نمیکند یکی نیست جوابگو ملت باشه واقعن من نزدیکه سه ماه فروختم تا حالا ۱۰۰۰تومنم نریختن همه کدملی کدشعبه کدش س همشون درسته ولی هنوز هیچ خبری نیست واقعن برای بانک ملی متاسفم مسول بانک ملی خاک تو سرت کنم عرضه نداری گم شو یکی فهمیده بیاد جات
ناشناس
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
من بانک صادارات سی درصد تقاضا دادم بفروشه . بعداز دو ماه چند مرحله پول واریز کرد .۴ مرحله از سی درصد سهام که یک میلیونی بود یه پانصد تومن یه صد تومن یه نهصد تومن و یه دویست تومن نزد یک ۲ میلیون واریز کردن جمعا .اما میگفتن سی درصد یه میلیون سهام ده میلیون میشه ...
علی
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
من هفت خردادبانک مسکن فروختم هنوز یه ریال واریز نشده دوبار رفتم بانک میگه واریز میکنن توی سیستم میزنه درخواست فروش ثبت نشده پیگیری کنیدلطفا
مهدی
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
سلام 35روز سهام فروختم 60%به بانگ انصار هیچ کی جوابگو نیست نه کارگزار نه بانگ. تو را خدا بررسی کنید اونقدر مشکلات داریم. دیگه شرمنده خانواده شدیم
ناشناس
۰۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
سلام خسته نباشیدمن ۵تیرماه سهام فرختم مدیرمانک ملی توروبه خدابه جانه عزیزت قسم میدم مشکل مالی داشتم سهام فروختم ۳ته سهام ۳۰درصد خاهش میکنم پیگیرکنین
اکبرزاده
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
یک ماه است فروختم بانک انصار هنوز یک ریال واریز نکرده فقط ملت رو سرکار میذارن
دانیال سهرابی
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
منم هنوز هیچ خبری نیست نزدیک 2 ماه که فروختیم اما هنوز خبری نشده
دانیال سهرابی
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
منم هنوز هیچ خبری نیست نزدیک 2 ماه که فروختیم اما هنوز خبری نشده
Rrrrrr
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
من این دو ماه هست که فروختم
بانک ملی ۵ مرحله بهم داد تا الان شدن ۴۷۰۰
نادر وطن پرست
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
من سهام یک میلیون تومانی را به بانک ملی واگذار کردم بعد از دو ماه ونیم سه مرحله واریز کردم مبلغ چهار میلیون هشت صد هزار تومان لطفا مابقی پول سهام را واریز کنید که من بدبخت پول 30درصد اول تمام نشده شروع کردم به 30درصد دوم که اون هم فروخته شده ولی واریزی ندارم لطفا از شما بزرگواران کمک می طلبم متشکرم. وطن پرست،،،،،
ناشناس
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
۱۸ خرداد بانک ملت کوهچنار فارس فروختم تا الان توی ۷مرحله ۶۰۰هزارواریزی داشتن اخه چرا اینجوریه""""""مگه مسولین چند روز پیش نگفتن مشکل حل شده پس کو"""""امروز ۱۲هزار واریزی داشتم خدا نشناسا مارو انگل نکنین
مختاری
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
۲۰تیر۳۰درصد سهام فروختم کارگزاری آگاه هیچ واریزی نداشته
محمد
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
بانک ملی بحق قرآن واریز کن والله نیازداریم
مریم جنگی زهی
۰۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
سلام.من حدودا یک ماه میشه که ۳۰درصدازسهام خودرا فروختم بانک ملی مرکزی اماهنوزهیچ وجهی به کارتم واریز نشده من خیلی لازم دارم.ازمجبوری فروختم خواهشا مسولین محترم رسیدگی کنید.
علی
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
سلام بانک تجارت بعد از دو ماه امروز برای خانواده من که چهار نفر بودیم نفری سه و نیم واریز کردن برای همه میاد عجله نکنید صدرصد میاد با تشکر
ناشناس
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
سلام امروز ۱۵ مرداد بانک ملی کسی واریزی داشته؟ اگه داشته مثبت بزنه
R
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
سلام،بانک ملت هنوز ۳۰درصد اول رو واریز نکرده چطور ما ۳۰درصد دوم رو بفروشیم،کاشکی اصلا چیزی بنام سهام عدالت وجود نداشت،فقط منت سر مردم گذاشتن،وگرنه چیزی که ما ندیدیم
ناشناس
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
11تیر سهامم رو توبانک سپه فروختم یه 6 ویه 29 و9 هزار برام ریختن رئیس بانک سپه میگه اطلاعی نداره
ناشناس
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
سلام چراسودسهام عدالت ماکه واریزکردن کم است ارزش سهام مابرگه ی که دستمون است یک میلیونی است چراکل پولی که به حساب ماپرداخت شده سه میلیون ششصدبودولی بیشترازاین بایدباشه سکه درحال حاظرتوبازارشده یازده میلیون ولی سهام مابااین پول کم تمام شد.اصلا قابل قبول نیست لطفادروست وعادلانه پیگری کنید.
ناشناس
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
سلام بانک ملی این هفته هیچ واریزی از سهام عدالت نداشم می خواستم بدون چرا واریزی نداشته ایا ممکنه دیگه واریز نکن ما باید چیکار کنیم دلمون به این سهام خوش بود اینم معلوم نیست ایا بدن یا ندن تو روخدا پیگیری کنید ما گرفتاریم
ناشناس
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
سلام بانک ملی این هفته هیچ واریزی از سهام عدالت نداشم می خواستم بدون چرا واریزی نداشته ایا ممکنه دیگه واریز نکن ما باید چیکار کنیم دلمون به این سهام خوش بود اینم معلوم نیست ایا بدن یا ندن تو روخدا پیگیری کنید ما گرفتاریم
ملی
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
آقا امروز ۱۴مرداده من ۷خرداد گذاشتیم فروش هنوز یک ریال بانک ملی واریز نکردی
بابومتین
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
آقای بانک ملی من اول تیرماه ثبت فروش کردم چرا پولمون رو نمیریزین این چه وضعشه هنوز یک ریال هم نریختین کسی نیست پیگیر بشه بابا زده بود یک هفته الی دوهفته الان داره میسه چهل روز هنوز خبری نیست زنگ میزنم بان میگه برو همونجایی که ثبت کردی برو کافینتی مگه من تو سایت کافینتی ثبت فروش کردم بابا سایت بانک ملی بود حتی ازشون رسید هم دارم اخه چرا ملت رو به بازی گرفتین اشتباه کردیم فروختیم
ناشناس
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
با ارقامی که جناب سلطان میگن ،سی درصد سهام بیست تومنی میشه سه تومن.چجوریاس؟!بقیش کو؟!!!!
ناشناس
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
چرااینهمه به مردم دروغ میگین؟خدالعنتتون کنه
ناشناس
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
چرااینهمه به مردم دروغ میگین؟خدالعنتتون کنه
ناشناس
۰۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
سلام چرا یکی به گارگزار بانک صادرات نمیگه پول مارا بریزه سهام ۵۳۲ هزارتومانی واریزی ۲میلیون تومان درتاریخ ۱۶ تیرماه اقاقیمت سهام ۱۴میلیون باشه باید واسه ۳۰ درصد ۲میلیون واریز شود باید از کجا پیگیری کنم لطفا راهنمای کنید آقای فهیمی اسماعیل صدیقی منتظره جوابم یکی جواب بده
ناشناس
۰۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
شما را بقران دارید پیگیر پست بانک باشید چرا خرد خرد پول مردم را میریزه ۵۰ یا ۶۰ هزارو چکار کنیم گناه داریم زندگی داریم بقران حیران ویران موندیم با این سهام فروختنمون
ناشناس
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
سلام من بانک ملی بودم از ایوا فروختم فعلا یه ۹۰۰ی آمده باید کم کم بقیش بیاد
داره می ریزه
غلامرضا
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
سلام از اول مرداد ماه تاالان یک ملیون چهارصد آیوابانک ملی واریز کرده است البته سهام عدالت یک ملیون تومان بوده است چرا بقیه واریز نمی کند من 10 خرداد درخواست فروش داده ام
ارزو
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
بانک صادرات دوماه شد ۶۰۰دادی چرا دروغ میگی
ارزو
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
بانک صادرات دوماه شد ۶۰۰دادی چرا دروغ میگی
ارزو
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
بانک صادرات دوماه شد ۶۰۰دادی چرا دروغ میگی
سپه
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
من 13خرداد بانک سپه فروختم بعد رفتن هزار بار به بانک 9مرداد100تومن ریختن بقیشو وقت نکردن بزنزن دارن عذاب میدن ملتو انگار ماها روز خوش داریم همش تو عذابیم دیگه چی میخاین
نیلوفر
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
کسی از طریق بانک اقتصاد نوین فروخته سهامشو ک واریز کرده باشن واسش؟ من نزدیک دوماهه فروختم چیزی واریز نشده اصلا. اطلاعاتمم مشکل نداره
ناشناس
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
آهای کارگزاری کیان بیدار شو عزیزم صبح شده!!!!
خدایش اگه ما هم یه قسط عقب بندازیم میشه شما مثل حالا خودتونو به بی تفاوتی بزنید!!
حسین ف
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
سلام چرا بانک ملت 4میلیون واریزی داشته و بانک ملی 3میلیون و بقيه اش چه می‌شود
ناشناس
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
من پنجاه وپنج روزه ازطریق سایت بانک تجارت فروختم زنگ زدم 1569میگه کدملی کارگزارناظربرای فروش ندارید وبعدازیک ساعت پشت خط موندن کارشناسان میگن فروش سهامت ثبت نشده بروازطریق کارگزاری بفروش ولی هرجارفتم میگن سهامت راقبلا برای فروش گزاشتیه پس چراکارگزارندارم بابا ناراحتی قلبی دارم چرامیخواهیدسکته بدیدمارا چرا الکی دلمون راباسهام عدالت خوش کردید واقعاکی مسعول هست دردمان رابه کی بگیم
ناشناس
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
پول اکثر مردم رو کمتر از نصف واریز کردند ؛ دارن دروغ میگن و با پول مردم کاسبی راه انداختند .
کمال
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
بانک مسکن 2ماه شد واریزکنیدپول سهام ملت و.خسته شدیم ازبس انتظارکشیدیم..بسه بریزپول سهام ملت رو..65روزگذشت..
ناشناس
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
میشه لطفا جواب منو بده یه نفر
توبانک تجارت به رئیس بانک گفتم شماره ثبت شده چندسال شما ثبت کردین به نام خودم نیست اینو ثبت کن به نام خودمه بعد گفت اصلا مهم نیست یه پیامک برام امد نوشته سهام شما برای فروش ثبت شدولی ۵۰روزه خبری نیست
سارا
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
من چهار بار واریزی داشتم هر بار ۲۴ هزار ۱۴ هزارو.. مسخره کرده بانک ملت باید کجا پیگیر شم یعنی هیشکی نیست حرف مارا بشنوه
ناشناس
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
سلام .چرا بانک ملی همشو واریز نکرده 925تومن واریز کرد پیگیری کنید

باتشکر
حسین
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
انشاالله شبیه دزدان دیگر به سزای اعمال زشت وناپسندت می رسی جنابعالی با مدیر کارگزاری بانک ملی به تفاهم رسیدی من در تاریخ ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ازطریق بانک ملی به فروش رساندم اما هیچ وجهی به حسابم واریز نشد خدا از خانواده ااقای فهیمی وهم از خانم ارجمند نگذره انشاالله به بلای کرنا منجر بشید دزداان بی سر وپا
مهدی
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
.هی داد بی داد.مملکت ماشده شهربی کلانتر
مهدی
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
باسلام
علی
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
یلام
نزدیک دوماه اعلام فروش کردم. تازه بانک ملی 2 تومن واریز کرده.. اگه قراره من بقیه پولو تا پایان سال بگیرم.. غلط میکردم. بفروشم.. آخه این چه وضعشه.
منتظرالسهام عدالت
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
هممون سرکاریم دارن به ریش ملت میخندن برا من بعد دوماه تو دو مرحله ۱۸۰ ریختن خوبه که تا الان از مرگ نجاتم دادن...
هرجا سخن از دزدی و اختلاصه..
نام بانک ملی ایران می درخشد...
ناشناس
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
همش الکی میگن و سر کاری هس معلوم نی برنامشون چ هس من الان یک ماه میشه گذاشتم برا فروش از طریق سعدی ولی همچنان منتظرم ک واریز کنن واسم ن پیگیری در کار هس و ن پاسخ درستی میدن کلا ول معطلیم و قطره چکونی پول میدن
ناشناس
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
بانگ ملی کی میخوای سود سهاممو واریز کنی خورده خورده برا عمم هم بدرد نمیخوره لطفا پیگیر اوضاع مردم باشید از نداری فروختیم
حمید
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
دروغ میگن مثل سگ
ناشناس
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
من ۷۰روز سهام رو در بانک سپه فروختم بعد هفتاد روزپیام آمد سهام دار محترم مبلغ واریزی به صورت علی الحساب میباشد بعد گرفتن موجودی میبینم ۱۱۰۰۰۰تومان واریز کردن میخواهم بگم اخه دروغگوهای نفم مگه ارث پدر تون رو دارین میدن چرا دارین باملت اینجور میکنید کم گرفتاری داریم بابا احتیاج داشتیم که فروختیم. کاش یکم درک داشتید مردم رو درک میکردید میدیدید که چطور برای هزینه دارو ..اجاره خانه ..به چه کنم چه کنم افتادن ..
ناشناس
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
سلام..یکی نیست به مابگه ۳۰درصدسهام ماکی واریزمیشه.نزدیک۴۰روزه فروختیمش به بانک ملی ایران.خداازتون نگذره بحق علی اولادعلی
Seven
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
بانک تجارت لعن* من ۵۵روزه فروختم هیچ پولی نریخته برام من کارگر ساده ام بیکارشدم کرایه خونم ۳ماه عقب افتاده...لعنت بر این زمانه ..بچم سرطان داره پول شیمیدرمانی باید از کجا بیارم؟؟؟ اخه من کجا برم به کی بگم؟ بانک تجارت خدا ان بالاسره
ناشناس
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
با سلام من بعد إز دو ماه انتظار مبلغ ١٢/٥٠٠تومان خالي إز بأنك كشاورزي امد برام أين در حالي است كه سهام من ٤٤٠٠٠٠توماني است و ارزش داراي من نزديك ١٧مليون تومان است همش دروغ و دروغ است لطفا ديگر گول وعده هاي دروغين يه عده مفت خور را نخوريد و نفروشيد سهام تان داران جنگ رواني ميكنن با مردم بدبخت
ناشناس
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
درسته بانک کشاورزی به من گفت سه هفته بعد پول بحسابتون میاد البته اول شهریور امروز 24 شهریوره .ی برنامه ریزی کردن که حتی ندنم کاری نمیشه کرد
ناشناس
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
من سیزده خرداد برای فروش گذاشتم هیچ مشکلی هم نداشتم اما
باند ملت هنوزپرداخت نکرده از همسرم یک ملیون پانصد چهل روز پیش
ریختن دیگه نریختن بازم بگین کشورمابه فکر مردمش هست ما که جز رنج گرونی چیزی ندیدیم
ناشناس
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
سلام اصلا نظر منو میخواید نفروشید
مظلوم
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
بانک کشاورزی بعداز59روزدیروزخیلی زحمت کشیده برای من واریزکرد که امروزمیخواهم برم سفارش کله تریلی بدهم وای چقدرخوشحالم. دوستان مبلغ واریزی .. ده هزاروچهارصدتومان معادل یکصدوچهارهزارریال. البته درسال 1350 که من شش سال داشتم پول یک ماشین پیکان صفرکیلومتربوده ..وای خدا چی بگم ازبانک کش وارزی دیوانه مان کردن