محمدرضا قلندرشریف در حاشیه بازدید بازرس کل خراسان رضوی از پروژههای مربوط به خط ۳ قطارشهری مشهد، در گفتوگو با خبرنگار شهرآرانیوز، با تقدیر از حسن توجه این دستگاه نظارتی به اقدامات مدیریت شهری مشهد گفت: در حدود دوسالونیم گذشته، مدیریت شهری و شهرداری مشهد تعاملات بسیار خوبی با دستگاههای مختلف اجرایی استان ازجمله استانداری و فرمانداری و دیگر دستگاههای خدمترسان و همچنین دستگاههای فعال در حوزه نظارت داشته است که این تعاملات را مثبت ارزیابی کرده و از آن استقبال میکنیم.
وی ادامه داد: این ارتباط و تعاملات باعث شده است تا ما کمترین مشکل را در زمینه ارائه خدمات و ایجاد سازوکارهای مثبت در جهت رفاه مردم داشته باشیم و طبعاً کسانی که از بیرون، بر کار ما نظارت میکنند و بر آن بازرسی انجام میدهند و هشدارهای بموقعی را صادر میکنند تا از انحرافات احتمالی جلوگیری کنند، ما را در پیشبرد اهدافمان که خدمت به مردم این شهر است، یاری رساندهاند.
قلندرشریف به راههای ارتباطی مردم با شهرداری مشهد در صورت بروز هرگونه مشکلی نیز اشاره کرد و افزود: یکی از راحتترین راههایی که مردم میتوانند ارتباط خودشان را با دستگاه مدیریت شهری مشهد داشته باشند، تلفن سهرقمی ۱۳۷ بوده که به شکل بیستوچهارساعته در خدمت مردم این شهر و زائران امامرضا(ع) است.
شهردار مشهد مقدس، آمادهباش همیشگی شهرداری مشهد را وظیفه ذاتی آن عنوان و تصریح کرد: این سازمان در ۳۶۵ روز سال، به صورت شبانهروزی در حال آمادهباش و ارائه خدمات به مردم است. پیچیدگی، تنوع و وفور خدمتی که در شهرداری مشهد وجود دارد، سبب میشود تا نظارت و بازرسی، چه به عنوان امری داخلی و چه از بیرون، به پیشبرد برنامههای این سازمان کمک کند.
قلندرشریف به اقدامات مثبت در حوزه قطارشهری نیز اشاره و تأکید کرد: شاید در شرایط اقتصادی فعلی، کسی باور نمیکرد فاز یک از خط ۳ قطارشهری مشهد به بهرهبرداری برسد. اکنون چندماهی است که از این خط به شکل آزمایشی بهرهبرداری میشود و سایر قسمتها نیز در حال تکمیل است که انشاءالله روزبهروز به پیشرفت آن اضافه میشود و بهزودی توسط مقامات عالی کشور، بهویژه رئیسجمهور محترم، آیین رسمی بهرهبرداری از آن برگزار خواهد شد.