صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بقایی: شهرآرا در ارتقای برندینگ مشهد نقش مؤثری داشته است + فیلم

  • کد خبر: ۳۶۷۴۲۷
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۴ - ۱۸:۴۶
سخنگوی وزارت امور خارجه با تأکید بر نقش رسانه‌های محلی در برندینگ شهرها گفت: اقدامات شهرآرا در مشهد، به‌ویژه با بهره‌گیری از ظرفیت مضجع شریف امام رضا(ع)، جایگاه این شهر را در سطح ملی ارتقا داده و می‌تواند الگوی موفقی برای توسعه رسانه‌های محلی باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، اسماعیل بقایی با حضور در مجموعه فرهنگی و هنری شهرآرا، اظهار کرد: نشریات محلی در برندینگ یک استان یا شهر نقش بسیار تأثیرگذاری دارند. اقداماتی که شهرآرا در مشهد انجام داده، ارزشمند و بزرگ است. وجود مضجع شریف امام رضا (ع) فرصتی بی‌بدیل برای این شهر فراهم کرده و فعالیت‌های شما موجب ارتقای برندینگ مشهد شده است.

وی افزود: مشهد به‌عنوان یکی از مهم‌ترین و پربازدیدترین نقاط کشور، تأثیری فراتر از سطح استانی دارد. شهرآرا نیز به‌عنوان یکی از سه نشریه محلی موفق و شناخته‌شده کشور می‌تواند نقشی مؤثر در رشد و توسعه رسانه‌های محلی ایفا کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.