صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: در چهارچوب اجرای طرح حق تقدم عابران پیاده امسال ۶۶ میلیارد تومان اعتبار به این موضوع اختصاص یافت.

به گزارش شهرآرانیوز، خلیل‌اللّه کاظمی در مراسم بهره‌برداری هم‌زمان از ۳ پروژه شهری اظهار کرد: تاکنون ۲۴۰ هزار مترمربع پیاده‌روسازی در شهر با هدف تسهیل در رفت‌وآمد شهروندان ایجاد شده است.


وی افزود: برای تسهیل در رفت‌وآمد شهروندان ۳۲ تقاطع نیز در شهر ایمن‌سازی شده است که ۶۲ تقاطع و معبر دیگر امسال بهسازی خواهد شد.


معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: برای ایمن‌سازی، مناسب‌سازی، نصب چراغ فرمان، علائم راهنمایی و دوربین ثبت تخلفات در این ۶۲ گذر و تقاطع ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.


کاظمی افزود: یکی دیگر از مسائل جمع‌آوری آب‌های سطحی بود که بیش از ۵۶ نقطه شناسایی با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان مشکل ۳۵ نقطه حل شد.


گفتنی است در این مراسم بازگشایی و اتصال بولوار سجادیه به بزرگراه آزادی، بازگشایی بولوار رضویه، احداث کندراه بزرگراه آزادی حدفاصل آزادی ۱۲۳ تا ۱۴۱ همراه با تعریض پل زرکش و سامان‌دهی ورودی روستان باغون‌آباد به بهره‌برداری رسید.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.