صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد اعلام کرد:

اختصاص سایت ویژه به بانوان در بوستان کوهسنگی

  • کد خبر: ۳۷۸۳
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد در سومین جلسه هیات امنا بوستان کوهسنگی از لزوم برنامهریزی به جهت ایجاد سایت ورزشی ویژه بانوان خبر داد.
مهدی یعقوبی در این خصوص گفت: با توجه به درخواست بانوان این منطقه به ایجاد فضای مناسب ، پس از بررسی و مطالعات لازم درخصوص جانمایی محل سایت بانوان، پیش بینی می گردد این سایت تا سال آینده در دست احداث قرار گیرد.
وی افزود: یکی دیگر از اقدامات در حال پیگیری مناسب سازی محوطه های بازی کودکان در بوستان های کوهسنگی و ملت است که در این بوستان ها از وسایل بازی ویژه کودکان معلول استفاده می گردد.
معاون شهردار مشهد به اهمیت انجام عملیات ایمنی و تکمیل سیستم روشنایی در بوستان کوهسنگی اشاره کرد و گفت: تمامی سیستم های روشنایی که به علت فرسوده شدن روشنایی لازم را ندارند باید به سرعت رفع نقص شود تا خللی در ساعات حضور شهروندان ایجاد نگردد.
وی تصریح کرد: تمامی سرویس های بهداشتی سطح بوستان کوهسنگی با اعتبارات جدیدی که در سال های ۱۳۹۸ و۱۳۹۹ به منطقه تفویض می شود بازپیرایی خواهد شد.
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته احداث آبنما زیر سطحی و بهسازی معابر از دیگر اقداماتی است که برای بهبود وضعیت این بوستان صورت خواهد گرفت و تا نیمه سال آینده شبکه جداسازی آب خام از آب شرب به این بوستان خواهد رسید.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.