صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

هفته ماقبل پایانی رقابت‌های فوتبال لیگ‌برتر ایران عصر دیروز با برگزاری ۸ مسابقه به‌صورت هم‌زمان برگزار شد و در پایان بازی‌های دیروز شاهین شهرداری بوشهر به لیگ آزادگان سقوط کرد و تراکتور در یک‌قدمی استقلال برای کسب سهمیه قرار گرفت.
احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ پرشور‌های تبریزی که شهرآورد این شهر را مقابل ماشین‌سازی برگزار می‌کردند در پایان با حساب ۲ بر یک به پیروزی رسیدند تا هم‌امتیاز با استقلال و به‌خاطر تفاضل کمتر در رده سوم جدول جای بگیرند. جدال تیم‌های نساجی مازندران و ذوب‌آهن هم با تساوی بدون گل به پایان رسید تا سبزقبا‌های اصفهانی هنوز هم برای ماندن در لیگ‌برتر استرس داشته باشند. در دیگر بازی دیروز سایپا هم با نتیجه مشابه مقابل نفت مسجدسلیمان متوقف شد تا نارنجی‌پوشان هم مانند ذوبی‌ها هنوز خطر سقوط را حس کنند.


کام‌بک ناکام پرسپولیس

سرخ‌پوشان تهرانی که از هفته‌ها قبل قهرمانی خود را مسجل کرده بودند و در این بازی با ترکیب اصلی‌شان پای به زمین سیرجان گذاشتند، در یک بازی جذاب و پرگل با نتیجه ۳ بر ۳ مقابل میزبان خود متوقف شدند.
در ابتدای مسابقه و پیش از آنکه داور بازی سوت شروع را بدمد، بازیکنان تیم فوتبال گل‌گهر در یک اقدام جالب برای تیم فوتبال پرسپولیس تونل افتخار بازکردند و شاگردان گل‌محمدی را با تشویق برای این مسابقه آماده کردند. بازی درحالی شروع شد که هواداران پرسپولیس انتظار داشتند گل‌محمدی به ستاره‌های تیمش استراحت بدهد تا برای بازی حساس این تیم مقابل استقلال در جام حذفی با آمادگی کامل حاضر شوند، اما سرمربی جوان این تیم نشان داد برای کسب ۳ امتیاز این بازی در زمین حاضر شده است. بازی هنوز سروشکلی به خود نگرفته بود که مهدی سیدعلی در یک تصمیم بحث برانگیز کمال کامیابی‌نیا را در دقیقه ۱۵ از زمین بازی اخراج کرد تا سرخ‌پوشان پایتخت در ادامه دقایق بازی فشار بیشتری را تحمل کنند. تیم مجید جلالی که نیمه اول را با نتیجه ۲ بر صفر به رختکن رفته بود، در نیمه دوم نتوانست برتری خودش را حفظ کند و در شرایطی که سرخ‌پوشان تهرانی با یک کام‌بک ۳ بر ۲ از میزبان خود جلو افتاده بودند، در آخرین لحظات بازی گل مساوی را خوردند تا ۲ تیم امتیازات این بازی را تقسیم کنند.


پیکان ترمز برد‌های استقلال را کشید

شاگردان فرهاد مجیدی که در هفته‌های اخیر نتایج قابل‌قبولی کسب کرده بودند، شب گذشته برای محکم‌ترکردن جایگاهشان در جدول رده‌بندی لیگ‌برتر و کسب سهمیه آسیایی وارد زمین چمن ورزشگاه آزادی شدند که در پایان مقابل میهمان سخت‌کوش خود با حساب ۱ بر ۱ متوقف شدند. در سوی دیگر میدان هم خودروسازان تهرانی که عبدا... ویسی را به‌خاطر محرومیت در کنار زمین نداشتند، برای فرار از منطقه سقوط و دورشدن از جمع فانوس‌به‌دستان باید ۳ امتیاز این بازی را به حساب خود واریز می‌کردند و در شرایطی که با یک گل از حریف آبی‌پوش خود جلو بودند، روی اشتباه دروازه‌بان خود گل مساوی را دریافت کردند تا بهترین فرصت برای فاصله‌گرفتن از قعر جدول را از دست بدهند.


پارس‌جنوبی و ادامه کابوس سقوط

جدال جنوبی‌های لیگ‌برتر در این هفته، در اوج حساسیت برگزار شد؛ جایی که فولادی‌ها برای کسب سهیمه باید پارسی‌ها را در جم شکست می‌دادند و تیم میزبان هم برای اینکه سال بعد را در لیگ‌برتر مسابقه بدهد، باید ۳ امتیاز این بازی را کسب می‌کرد. در نهایت هیچ کدام از ۲ تیم باجی به هم ندادند و نتیجه صفر بر صفر چیزی بود که در پایان بازی روی تابلوی ورزشگاه شکل گرفت.


سقوط آزاد شاهین

مهدی پاشازاده نتوانست ناجی شاهین شود تا تیم قدیمی شهر بوشهر اولین سقوط‌کننده لیگ نوزدهم لقب بگیرد. جدال جذاب ۲ تیم در پایان با نتیجه ۳ بر یک به‌سود برزیلی‌های آبادان خاتمه یافت تا تیم سراج سروسامانی به جایگاهش در جدول بدهد. با این شکست اندک امید‌های شاهین شهرداری بوشهر برای بقا در لیگ نوزدهم از بین رفت تا شاگردان مهدی پاشازاده که در این فصل درگیر مشکلات مدیریتی بودند، یکی از غایبان پرهوادار لیگ بیستم لقب بگیرند.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.