صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رییس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: بهسازی بزرگراه رضویه با هدف تسهیل عبور و مرور شهروندان و فعالان حوزه ترانزیت صورت گرفت.
به گزارش شهرآرانیوز، مجتبی بهاروند در آیین بهره‌برداری باند شمالی و جنوبی بزرگراه رضویه با بیان این مطلب افزود: توجه به مناطق کم‌برخوردار، همواره یکی از سیاست‌های شورای پنجم بوده که در عمل به این سیاست هم به درستی اقداماتی را به سرانجام رسانده است.

وی گفت: رضویه یکی از مبادی مهم مشهد به شمار می‌رود. همچنین پل ارتباطی با چندین شهرک صنعتی است. جمعیت قابل توجهی هم در این منطقه سکونت دارند که این موارد، ضرورت بهسازی و احداث باند در این منطقه را یادآور می‌شد.

وی ادامه داد: این عملیات از ۸ مرداد سال گذشته آغاز شد و بنا بود تا طی ۳۹۰ روز به اتمام رسیده و در ۳۱ مرداد امسال به بهره‌برداری برسد، اما با تلاش شبانه روزی کارگران، مهندسان و مشاوران سازمان عمران، زودتر از موعد به مرحله بهره‌برداری رسید.

این عضو شورای اسلامی شهر مشهد افزود: این پروژه که شامل احداث باند شمالی به طول ۹ کیلومتر و بهسازی باند جنوبی به میزان بیش از سه کیلومتر بوده که رفت وآمد مسیر ترانزیتی سرخس به مشهد را تسهیل می‌کند و دسترسی مناسبی برای شهرک رضویه و میامی ایجاد خواهد کرد. از این رو فرصت مغتنمی برای فعالان اقتصادی فراهم شده است.

بهاروند خاطر نشان کرد: در مجموع بیش از ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه صرف شده و امیدواریم که برکات و نتایج مثبت این پروژه عمرانی، رضایت خاطر شهروندان و ساکنان را فراهم آورد.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.