صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

روشن شدن موتور والیبال نیشابور با حمایت غفوری

  • کد خبر: ۳۹۸۸۳
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
موتور والیبال نیشابور با حمایت‌های کسری غفوری روشن شده و قرار است یک تیم قدرتمند از این خطه در رقابت‌های دسته یک حضور یابد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، این طور که شنیده می‌شود کسری غفوری که در حال حاضر مدیرعامل فولاد خراسان است قصد دارد تیم والیبال فولاد نیشابور را قدرتمند راهی رقابت‌های دسته یک کند.

غفوری که خود از خانواده والیبال است و زمانی ریاست سازمان والیبال ساحلی را برعهده داشته گویا مذاکره با مربیان را آغاز کرده است. مجتبی عطار لیبروی سابق تیم ملی از نامزد‌های اصلی سر مربیگری تیم فولاد نیشابور است، ولی این مربی بین المللی با پیکان در لیگ برتر قرارداد دارد و اگر مذاکره با او به نتیجه نرسد شنیده می‌شود گزینه‌هایی همچون دامغانی نژاد، نقدی و یا مربیان مشهدی از دیگر گزینه‌هایی هستند که به احتمال زیاد روی نیمکت این تیم خواهند نشست.

گفتنی است تیم والیبال بانوان نیشابور هم با حمایت مالی حاج علی مسیح آبادی، رییس اسبق هیات والیبال نیشابور در رقابت‌ها حضور پیدا خواهد کرد. تیم گل بوته دشت نیشابور بزودی تمرینات خود را زیر نظر کادرفنی با ترکیبی از بازیکنان نیشابور و بازیکنان جوان و مستعد آغاز خواهد کرد.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.