صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس اداره ترانزیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: بر اساس انعقاد تفاهمنامه کشوری امکان جابه جایی مسافر توسط شرکت‌های حمل و نقل بین المللی جاده‌ای با اتوبوس بین مشهد و ترکیه فراهم شده است.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از ایرنا، حمید محمدی فاز افزود: هم اکنون خطوط منظم اتوبوسرانی در مسیر مشهد - هرات، مشهد به پاکستان و مشهد به عراق برقرار است و سال گذشته ۱۳ هزار مسافر از این طریق جابه جا شده اند.

وی اظهار داشت: به تازگی موافقتنامه ای بین ایران و کشور جمهوری آذربایجان برای راه اندازی خط منظم مسافری به امضا رسیده و شرکت مسافربری خصوصی در حال پیگیری راه اندازی خط مسافربری یاد شده است.

محمدی فاز شمار شرکت های حمل و نقل بین المللی جاده ای استان خراسان رضوی را چهار مورد عنوان کرد و گفت: یک شرکت حمل و نقل بین المللی در یکی از استان های کشور نیز در مشهد دارای شعبه می باشد که در مجموع این چهار مجموعه جابه جایی مسافر بین المللی جاده ای استان را بر عهده دارند..

به گفته وی، افزایش نرخ ارز و گران شدن بلیت هواپیما در مسیر مشهد به کشورهای همسایه از دلایل افزایش تمایل برای سفرهای اتوبوسی به این کشورها می باشد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.