صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سرخ‌پوشان در فاصله ۲۴ ساعت بعد از شوک فسخ قرارداد مهدی ترابی، با توپ پُر وارد بازار شدند و در یک روز شلوغ و فشرده کاری، با حامد لک، سعید آقایی و عیسی آل‌کثیر تمام کردند تا این ۳ بازیکن رسما قرمز‌پوش شوند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ فعالیت پرسپولیس در بازار نقل و‌انتقالات روز گذشته با خرید ۳ بازیکن و توافق اولیه با ۳ بازیکن دیگر آغاز شد. سرخ‌پوشان در فاصله ۲۴ ساعت بعد از شوک فسخ قرارداد مهدی ترابی، با توپ پُر وارد بازار شدند و در یک روز شلوغ و فشرده کاری، با حامد لک، سعید آقایی و عیسی آل‌کثیر تمام کردند تا این ۳ بازیکن رسما قرمز‌پوش شوند. یک دروازه‌بان، یک دفاع چپ و یک مهاجم، خرید‌های پرسپولیس در این روز بودند که قرار است امروز هم ادامه پیدا کند. حسین مرادمند، احسان پهلوان و میلاد سرلک، دیگر‌اهداف قرمز‌ها هستند که ظاهرا توافق اولیه را با باشگاه کرده‌اند و امروز قرار است با پرسپولیس قرارداد ببندند.


آل‌کثیر به‌سختی راضی شد

پرسپولیس برای بستن قرارداد با سعید آقایی و حامد لک کار سختی نداشت، ولی عیسی آل‌کثیر در‌حالی پرسپولیسی شد که چیزی نمانده بود از دست این تیم برود. مهاجم گل‌زن نفت‌آبادان مذاکرات سختی با پرسپولیسی‌ها و شخص افشین پیروانی که نماینده باشگاه در امور جذب بازیکنان است، داشت؛ به‌طوری‌که حتی یک بار از پای میز مذاکره بلند شد، اما در‌نهایت با صحبت‌های پیروانی راضی به بستن قرارداد خود شد!
 
جالب اینکه این اتفاق زمانی افتاد که به درخواست پیروانی، مدیر‌برنامه‌های آل‌کثیر جلسه مذاکره را ترک کرد! آل‌کثیر که از مدت‌ها قبل زیر‌نظر پرسپولیسی‌ها قرار داشت، احتمالا امید اول خط حمله این تیم در فصل جدید خواهد شد. او قرار است جای علی علیپور را بگیرد که با درخواست قرارداد ده‌میلیاردی از باشگاه آن‌هم در‌حالی‌که سال گذشته قراردادش فقط یک‌میلیارد و ۷۰۰ میلیون بوده، نشان داده نمی‌خواهد در این تیم بماند.


مرادمند، پهلوان و سرلک امروز می‌بندند

اگر همه‌چیز خوب پیش برود، امروز ممکن است پرسپولیس با مرادمند، پهلوان و سرلک هم ببندد. توافقات قبلی با این ۳ نفر انجام شده است و احتمالا قرمز‌پوشان امروز با هر ۳ نفر آن‌ها یا دست‌کم یک نفر از آن‌ها به طور‌قطع قرارداد می‌بندند. احسان پهلوان، بازیکن بجنوردی ذوب‌آهن اصفهان، کسی است که بیشتر از ۲ نفر دیگر به باشگاه نزدیک است و، چون مشکل رضایت نامه ندارد، امروز می‌تواند به‌راحتی با قرمز‌ها ببنددهرچند که گفته می‌شود او با استقلال هم مذاکره کرده و ممکن است در در حرکتی رونالدینویی وار با این تیم قراداد امضا کند! ماجرای مرادمند و سرلک، ۲ بازیکن فعلی شهر‌خودرو، اندکی متفاوت است.
 
آن‌ها باید از شهرخودرو رضایت‌نامه بگیرند و این ظاهرا کار ساده‌ای نیست. حمیداوی، مالک شهرخودرو، پیش‌تر در قضیه دادن یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس ضرر کرده است و برای همین نمی‌خواهد از یک سوراخ، ۲ بار گزیده شود. گفته می‌شود او برای رضایت‌دادن به جدایی سرلک، خواهان ۲ میلیارد تومان شده، اما ماجرای مرادمند که هواخواهان زیادی دارد، فرق می‌کند و این بازیکن راحت‌تر می‌تواند از شهر‌خودرو جدا شود.
 
پرسپولیسی‌ها اگر با این ۳ بازیکن توافق کنند، همه ۶ سهمیه خود از لیگ برتر را پر می‌کنند. همه این‌ها در‌حالی است که این خرید‌ها چندان به مذاق هواداران پرسپولیس خوش نیامده است، چرا‌که این بازیکنان همه به‌اصطلاح هندوانه در بسته هستند و معلوم نیست بتوانند در باشگاه بزرگ پرسپولیس مثل تیم‌های قبلی خود بازی کنند. آن‌هم در جایی که در پست برخی از این بازیکنان، خود پرسپولیس در‌حال‌حاضر گزینه‌های خوبی دارد و مثلا با‌وجود نوراللهی، کامیابی‌نیا و ربیع‌خواه خیلی سخت به کسی مثل سرلک بازی می‌رسد.


فهرست جداشدگان پرسپولیس

قرمز‌ها به موازات خرید‌های جدید فهرست خروجی‌های خودشان را هم به‌زودی منتشر خواهد کرد. در‌حال‌حاضر علیپور، وحید امیری و مهدی ترابی برای جدا‌شدن از پرسپولیس صف بسته اند و هر ۳ نفر می‌گویند پیشنهاد‌های خوب خارجی دارند. بشار رسن، دیگر‌مهره کار‌آمد قرمزهاست که مدت‌هاست ندای جدایی سر داده، اما رسول‌پناه وعده داده است که او را به ماندن در پرسپولیس راضی می‌کند. مدیر‌عامل پرسپولیس دیروز درباره هافبک عراقی قرمز‌ها گفت که تا شنبه بخش دیگری از مطالبات او را می‌دهد که قرار شده بعد از این کار، رسن با پرسپولیس تمدید کند. غیر از این بازیکنان یحیی گل‌محمدی خودش هم لیست مازاد دارد و قرار است چند بازیکن را خط بزند.
 
یکی از آن‌ها محمد انصاری است که در‌حال‌حاضر مصدوم است و تا زمستان نمی‌تواند بازی کند؛ بازیکنی که پیش از مصدومیت هم شرایط چندان‌خوبی نداشت. نفر بعدی امید عالیشاه است که در چند سال اخیر گزینه اول خط‌خوردن بوده، اما همیشه در لحظه آخر ماندگار شده است! علاوه بر این‌ها گل محمدی از چند بازیکن امید خودش هم رضایت ندارد و می‌خواهد در ترکیب آن‌ها تغییر ایجاد کند، ضمن اینکه درباره کنار‌گذاشتن محسن ربیع‌خواه هم خبر‌های ضد‌و‌نقیضی به گوش می‌رسد. بازیکن بی‌حاشیه و چند‌پسته قرمز‌ها که در حال تمام‌کردن دوران مصدومیت خود است و شاید با نمایش خوب در لیگ قهرمانان و هفته‌های آغازین لیگ بتواند نظر گل محمدی را عوض کند.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.