صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سرمربی فصل پیش شورا و شهرداری قزوین می‌گوید مسئولان شورا و شهرداری اختیار تیم‌شان را دارند، اما جواب ندادن به تلفن دیگران رفتار درستی نیست.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، مسئولان باشگاه شورا و شهرداری قزوین، محمدرضا اسلامی را به عنوان سرمربی این فصل خود انتخاب کردند و با او در رقابت‌های لیگ برتر حاضر خواهند شد. پویا تاجیک سرمربی فصل پیش این تیم گفت: برای محمدرضا اسلامی آرزوی موفقیت دارم و می‌دانم او با توجه به تجربه و دانشی که دارد مربی موفقی است. از مسئولان شورا و شهرداری قزوین هم گلایه‌ای ندارم. بالاخره آن‌ها مسئول این تیم هستند و اختیار تیم خودشان را دارند.
تاجیک در پاسخ به اینکه چرا اگر قرار به رفتن شما بود به شورا و شهرداری برنامه دادید؟ توضیح داد: متاسفانه از وقتی به این تیم برنامه دادم خبری از مسئولان نشد و هروقت هم تماس گرفتم جواب تلفنم را هم ندادند. بازهم می‌گویم گلایه‌ای ندارم، اما این رفتار‌ها جالب نیست.
او درباره عملکرد خودش در شورا و شهرداری گفت: شما دیدید که چطور در این تیم کار کردیم. زمانی که به من پیشنهاد دادند قبول کردم و هیچ بازیکنی را هم نگرفتم و بدون اینکه هزینه‌ای سر دست تیم بگذارم با همان مجموعه در فرصت اندکی که داشتم و اصلا نمی‌شد برنامه ریخت و کار‌های تاکتیکی چندانی انجام داد، یقه خیلی از تیم‌ها را گرفتیم. فکر می‌کنم تنها نتوانستیم جلوی تیم قدرتمند شهرداری گرگان بازی خوبی انجام دهیم. من فقط یک تسویه حساب با این تیم دارم، چون نه خودم نه بازیکنانم پول نگرفتند. اگر تسویه انجام شود، کار دیگری در شورا و شهرداری ندارم.
تاجیک درباره برنامه آینده‌اش گفت: قرار بود یک دوره پیشرفته مربیگری در کانادا برگزار شود که من هم (با هزینه شخصی) در این کلاس ثبت‌نام کرده بودم، اما شیوع ویروس کرونا باعث شد این دوره لغو شود. فعلا از تیمی هم پیشنهاد ندارم و در مدرسه بسکتبال خودم مشغولم.
گفتنی است پویا تاجیک پس از قعرنشینی شورا و شهرداری قزوین که بدون حتی یک پیروزی دور رفت سوپرلیگ را تمام کرد، جانشین امید حمیدی در این تیم شد. تاجیک در دومین دیداری که روی صندلی شورا و شهرداری نشست مقابل مس کرمان، در یک بازی معوقه نخستین برد خودش و تیمش را دشت کرد و در ادامه هم تیم‌های نیروی زمینی و رعد پدافند شهرکرد مغلوب شاگردان تاجیک شدند. تیم او در برخی بازی‌ها هم جنگ شانه به شانه‌ای با حریفان قدرتمندتر از خود داشت و در پایان با اختلاف اندکی نتیجه را واگذار کرد. بازی با تیم‌های ذوب آهن اصفهان (۷۴ بر ۷۱) شهرداری بندرعباس (۸۵ بر ۸۱) و آکسون تهران (۷۷ بر ۷۳) از این دست دیدار‌ها بودند که شاگردان تاجیک با بدبیاری، کم تحریکی و گاه اشتباهات داوری در آن‌ها شکست خوردند.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.