صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

استودیوی پارامونت اعلام کرده که نسخه جدیدی از قسمت سوم مجموعه پدرخوانده ساخته فرانسیس فورد کاپولا با پایان بندی جدید در ماه دسامبر روی پرده سینما خواهد رفت.
به گزارش شهرآرانیوز - به‌گفته‌ سخنگوی استودیوی پارامونت (Paramount Pictures)، نسخه جدید قسمت سوم مجموعه «پدرخوانده» (The Godfather) که اولین‌بار در سال ۱۹۹۰ اکران شد با عنوان جدید «Mario Puzo’s The Godfather Coda: The Death of Michael Corleone» روی پرده نقره‌ای خواهد رفت. نسخه جدید «پدرخوانده ۳» براساس دیدگاه اصلی کاپولا و نویسنده این فیلم یعنی ماریو پوزو ساخته شده که در زمان اکران نسخه اصلی «پدرخوانده ۳» دستخوش تغییر شده است.
 
 
 
 
قسمت سوم «پدرخوانده» بعد از گذشت ۱۶ سال از زمان اکران قسمت دوم این مجموعه آماده پخش شد. در داستان این فیلم، به تلاش شخصیت مایکل کورلئونه با بازی آل پاچینو در جهت رهاسازی اعضای خانواده خود از تجارت جنایتکارانه و فعالیت‌های مافیایی تمرکز شده است.
 
 
 
 
از نکات جالب توجه این فیلم می‌توان به نامزدی ۷ جایزه اسکار و حضور سوفیا، دختر فرانسیس کاپولا، در نقش مری کورلئونه در این فیلم اشاره کرد که با انتقاد گسترده منتقدان مواجه شد.
 
 



فرانسیس کاپولا در خصوص نسخه جدید «پدرخوانده» ۳ گفته است:


«Mario Puzo’s The Godfather Coda: The Death of Michael Corleone درواقع چیزی است که من و ماریو در نسخه‌ اورجینال «پدرخوانده ۳» می‌خواستیم بگوییم. چیزی که بعدها به تغییر کرد.
 
من برای پایان‌بندی این داستان، هم ابتدا و هم انتهای فیلم را تغییر دادم و در این بین، برخی صحنه‌ها نیز مجددا تنظیم شده و موسیقی متن هم اصلاح شده است. با تغییراتی که در داستان، تصاویر و موسیقی فیلم ایجاد شد، برای من پایان‌بندی مناسب‌تری برای قسمت‌های اول و دوم پدرخوانده ساخته شده است. باید از جیم جیانوپولوس و استودیوی پارامونت برای اینکه چنین امکانی را برای من فراهم کردند تشکر کنم.»
 
 

 

فرانسیس کاپولا و شرکت فیلم‌سازی American Zoetrope روی بازسازی ۴K نگاتیو‌های اورجینال این فیلم کار کردند تا درواقع فریم به فریم نسخه‌های جدید تغییر کند. آندرا کالاس (Andrea Kalas) معاون ارشد آرشیو آثار استودیوی پارامونت در این خصوص می‌گوید:


«آقای کاپولا به تمامی مراحل ساخت نسخه جدید این فیلم نظارت داشتند تا نتیجه کار علاوه‌بر اینکه از نظر ظاهری کاملا بکر به نظر برسد، به‌طور کلی و همه‌جانبه بر استاندارد‌های شخصی و دیدگاه‌های کارگردانی او منطبق باشد.»


ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.