صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

امروز ۱۵ شهریور کدام سهام‌های بورس سود بیشتری کردند؟

  • کد خبر: ۴۱۷۲۴
  • ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
انگار قرار است بازار سرمایه در محدوده شاخص یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحدی به نوسان خود ادامه دهد و فعلا خبری از رشد ناگهانی بورس نیست. امروز شنبه ۱۵ شهریور ماه شاخص کل بورس ۱۰ هزار واحد رشد کرد.
گروه اقتصاد/شهرآرانیوز، شاخص کل بورس امروز شنبه با رشد ۱۰ هزار و ۹۶ واحدی معادل ۰.۶۲ درصد صعود کرد و به یک میلیون و ۶۴۲ هزار واحد رسید. شاخص کل هم وزن، اما به ریزش خود ادامه داد و ۴۱۱۰ پله سقوط معادل ۰.۹۱ درصد افت را تجربه کرد و به سطح ۴۴۵ هزار واحد رسید.

رشد شاخص کل و سقوط شاخص هم وزن نشان می‌دهد که در بازار بورس نماد‌ها بزرگ و شاخص ساز رشد کرده اند و نماد‌های کوچک‌تر روز منفی را پشت سر گذاشتند. به نظر می‌رسد اقبال معامله گران بورسی به نماد‌های بزرگ و شاخص ساز طی روز‌های آینده نیز تداوم داشته باشد.

شاخص بازار فرابورس نیز روز گذشته با ۶۷ پله سقوط معادل ۰.۳۸ درصد ریزش را تجربه کرد و به سطح ۱۷ هزار و ۲۹۰ واحد بازگشت.

امروز ۱۵ شهریور ماه در دو بازار بورس و فرابورس در مجموع ۲۰۲  نماد در قیمت‌های مثبت و ۴۱۷ نماد در قیمت‌های منفی معامله شدند. در جریان معاملات امروز بازار بورس ۱۰ میلیارد و ۲۰۲ میلیون سهم به ارزش ۱۱ هزار و ۹۳۲ میلیارد تومان معامله شد. همچنین در بازار فرابورس نیز ۲ میلیارد و ۱۹۶ میلیون سهم به ارزش ۴ هزار و ۵۹۹ میلیارد تومان داد و ستد شد.

در این گزارش نماد‌های موثر بر شاخص کل و نماد‌هایی که بیشترین رشد را امروز تجربه کردند را برایتان لیست کرده‌ایم که در ادامه می‌بینید.

نماد‌هایی که امروز بیشترین رشد را تجربه کردند:
نمادهای موثر بر شاخص کل:
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.