صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

این‌طور که شنیده می‌شود مسئولان باشگاه روستوک به‌دنبال برگزاری کمپ تمرینی مشترک با تیم‌ملی بسکتبال تونس هستند.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، بهنام یخچالی، ملی‌پوش خوب بسکتبال کشورمان، که این روز‌ها در آلمان به سر می‌برد چند روزی است تمرینات خود را با روستوک آغاز کرده است.
درک بائرمن، سرمربی روستوک، که در اردوی آماده‌سازی با تیم‌ملی تونس به سر می‌برد نیز هم‌زمان با بهنام یخچالی از اول سپتامبر به تمرینات این تیم اضافه شده و پیش از او کریستین هلد، کمک‌مربی تیم، تمرینات را تا بازگشت بائرمن زیر نظر داشته است.
درک بائرمن، سرمربی سابق تیم‌ملی بسکتبال کشورمان، که هدایت تیم روستوک را برعهده دارد درباره این تیم می‌گوید: «ما می‌خواهیم تیمی بسازیم که تا آخرین ثانیه بجنگد. نه‌تنها با یکدیگر بجنگند، بلکه برای یکدیگر بازی کنند و باعث افتخار باشگاه، شهر و کشور خود شوند.»
بائرمن که اکنون سرمربی تیم‌ملی تونس نیز هست می‌گوید: «با وجود غیبت من در روز ابتدایی شروع تمرینات، تصمیم به آغاز پیش از موعد آماده‌سازی پیش فصل گرفتیم. کریستین هلد به‌خوبی تیم را آماده و مهیای بازی کرده است. غیبت من در روز‌های ابتدایی مانعی برای جلو‌رفتن کار مربی بدن‌سازی تیم یانیس کالنینس برای آماده‌سازی قدرتمند و برداشتن قدم‌های اساسی برای تقویت نیروی تیم نبوده است. سرمربیگری من در روستوک به هیچ وجه تأثیری در کار من با تیم‌ملی تونس نخواهد داشت.»
این‌طور که شنیده می‌شود مسئولان روستوک تصمیم داشتند در لتونی یک کمپ تمرینی برگزار کنند، اما به‌علت مشکلات کرونا لغو شده است و حالا به‌دنبال یک تیم هستند تا با آن‌ها بازی دوستانه برگزار کنند و از آنجایی که بائرمن هدایت تیم‌ملی تونس را نیز برعهده دارد، احتمالا هفته آینده یک کمپ تمرینی مشترک با تیم‌ملی تونس در روستوک برگزار خواهند کرد.
 
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.