صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

پخش زنده

جام جهانی 2026

صفحات داخلی

هیئت ایرانی «میناب ۱۶۸» راهی سوئیس شد

  • کد خبر: ۴۲۳۹۲۵
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۸:۲۴
هیئت مذاکره کننده ایرانی «میناب ۱۶۸» دقایقی قبل راهی زوریخ سوئیس شد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر محمدباقر قالیباف رئیس و سیدعباس عراقچی وزیر خارجه، علی باقری معاون بین‌الملل دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی، عبدالناصر همتی رییس بانک مرکزی، حمید بورد معاون وزیر نفت و رییس شرکت ملی نفت ایران، کاظم غریب ابادی و اسماعیل بقایی معاونین وزیرخارجه و ... اعضای هیئت اعزامی کشورمان را تشکیل می‌دهند.

بنابر اعلام بقایی سخنگوی هیئت مذاکره کننده «میناب ۱۶۸»، این سفر جهت پیگیری اجرای تعهدات طرف مقابل است و هر توافق و تفاهمی وقتی محک می‌خورد که زمان اجرای آن رسیده باشد.

بقایی تاکید کرد: باتوجه به تجربه‌ای که از بدعهدی طرف مقابل داریم باید بصورت جدی تعهدات آنها را مطالبه کنیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.