صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

پخش زنده

جام جهانی 2026

صفحات داخلی

نخستین محموله از لبنان به عربستان پس از سال‌ها صادر شد

  • کد خبر: ۴۲۳۹۵۲
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۹:۳۶
نخستین محموله صادراتی از بندر بیروت در لبنان به بندر جده در عربستان پس از سال‌ها ممنوعیت ارسال شد.

به گزارش شهرآرانیوز، نخستین محموله صادرات از لبنان به عربستان از بندر بیروت به بندر جده صادر شد.

این اقدام پس از تصمیم عربستان برای رفع ممنوعیت واردات از لبنان صورت گرفت.

عربستان از سال ۲۰۲۱ ممنوعیت واردات از لبنان را اعمال کرده بود.

در همین راستا نواف سلام نخست وزیر لبنان گفت که عربستان پیش از ممنوعیت صادرات بزرگترین بازار صادرات لبنان بود.

وی توضیح داد که از سرگیری صادرات به عربستان به معنای بازگشت امید به هزاران کشاورز و کارخانه‌هایی است که در سخت‌ترین شرایط پایدار ماندند.

نخست وزیر لبنان از محمد بن سلمان ولیعهد و نخست وزیر عربستان بابت رفع ممنوعیت صادرات لبنان تقدیر کرد.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.