به گزارش شهرآرانیوز، نه باشگاه پرسپولیس و نه اوسمار ویرا حاضر به تحمل تیوی بیفوما نیستند و به دنبال این هستند تا او هر چه زودتر از جمع سرخپوشان جدا شود. وینگر کنگویی یک فصل بد را در پرسپولیس سپری کرد و حواشی او زبانزد همبازیانش هم بود.
اما مشکل اینجاست که بیفوما قرارداد ۸۵۰ هزار دلاری با پرسپولیس دارد و خیلی هم علاقمند است به آن پایبند باشد. او خوب میداند هیچ تیمی در دنیا حاضر نیست برای یک بازیکن ۳۴ ساله در سطح او ۸۵۰ هزار دلار پرداخت کند و فقط مدیری مثل رضا درویش این هنر را داشت که با او قراردادی دو ساله با این رقم امضا کند. اما جالب است بدانید باشگاه پرسپولیس از وقتی بیفوما برگشته کلید آپارتمانش را به وی نداده و از او خواسته راهی هتل شود. از طرفی هم در محل تمرین کلی با او کم محلی میشود تا در نهایت خودش تصمیم به رفتن بگیرد. جالبتر اینکه بیفوما به اطرافیانش گفته میداند در اطرافش چه میگذرد و با این وضعیت تا همه پولش را نگیرد از پرسپولیس جدا نخواهد شد!