صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

پخش زنده

جام جهانی 2026

صفحات داخلی

گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و عربستان | تاکید بر پیشبرد روند مذاکرات و دستیابی به نتایج مثبت و پایدار

  • کد خبر: ۴۲۵۰۷۱
  • ۰۳ تير ۱۴۰۵ - ۱۸:۵۸
«شهرآرانیوز - گروه سیاسی»، وزیران خارجه ایران و عربستان بر حفظ کانال‌های دیپلماتیک و تقویت همکاری‌های مشترک به‌منظور حمایت از ثبات منطقه‌ای، پیشبرد روند مذاکرات و دستیابی به نتایج مثبت و پایدار تاکید کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدعباس عراقچی و فیصل بن فرحان عصر امروز، چهارشنبه، سوم تیر ماه، طی یک تماس تلفنی با یکدیگر گفت‌و‌گو کردند.

وزیر امور خارجه ایران در این گفت‌و‌گو، همتای عربستانی خود را در جریان آخرین روند مذاکرات، پیشرفت‌های حاصل‌شده در اجرای تفاهمات مورد توافق و رایزنی‌های انجام‌شده در این چارچوب قرار داد.

طرفین همچنین ضمن بررسی آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی، بر اهمیت تداوم رایزنی‌ها، حفظ کانال‌های دیپلماتیک و تقویت همکاری‌های مشترک به‌منظور حمایت از ثبات منطقه‌ای، پیشبرد روند مذاکرات و دستیابی به نتایج مثبت و پایدار تاکید کردند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.