صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

پخش زنده

جام جهانی 2026

صفحات داخلی

ربیعی در تراکتور ماندنی شد

  • کد خبر: ۴۲۶۰۱۲
  • ۰۷ تير ۱۴۰۵ - ۱۸:۰۲
باشگاه تراکتور به زودی از قرارداد جدید با ربیعی رونمایی خواهد کرد.
بهمن نوری
خبرنگار بهمن نوری

به گزارش شهرآرانیوز، افرادی در باشگاه تراکتور به دنبال استخدام سرمربی نامدار خارجی بودند که به هر دلیلی به هدف خود نرسیدند. آنها حتی با اوسمار ویرا هم مذاکره کردند، اما او رقم بالایی درخواست کرد و بعد از باخت پرسپولیس به چادرملو هم این مربی به طور کل از گزینه‌های تراکتور خارج شد.

در همین راستا با خبر شدیم محمد ربیعی از اینکه هر روز در مورد تیمش یک شایعه مطرح می‌شود شاکی است و از این رو از محمدرضا زنوزی خواسته تکلیفش را مشخص کند.

گویا قرار شده ظرف ۴۸ ساعت آینده باشگاه تراکتور رسما از محمد ربیعی به عنوان سرمربی فصل آتی خود رونمایی کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.