صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از اعزام دو گروه ارزیاب به منطقه زلزله‌زده حوالی کیاسر در مرز استان‌های مازندران و سمنان برای ارزیابی اولیه زلزله این منطقه خبر داد.
به گزارش شهرآنیوز، حسین درخشان روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: پس از کسب وقوع خبر زمین لرزه ۴/۳ ریشتری در زلزله حوالی کیاسر در مرز استان‌های مازندران و سمنان با قید فوریت‌های امدادرسانی ستاد بحران در کشیک امداد مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات تشکیل و با هماهنگی‌های انجام شده، دستورات لازم برای اعزام گروه‌های ارزیاب از نزدیک‌ترین پایگاه‌های امداد و نجات به منطقه وقوع زلزله صادر شد.

وی توضیح داد: اکنون گروه‌های ارزیاب هلال احمر برای ارزیابی اولیه خسارات و تلفات احتمالی و بررسی لازم به محل وقوع این زلزله اعزام شده اند.

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴/۳ در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۷:۳۴ دقیقه روز یکشنبه حوالی کیاسر واقع در مرز استان‌های مازندران و سمنان را لرزاند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از مرکز لرزه‌نگاری کشوری وابسته به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زلزله با موقعیت طول جغرافیایی ۵۳/۴۲، عرض جغرافیایی ۳۶/۰۹ و در عمق ۱۰ کیلومتری از سطح زمین ثبت شده است.

این زمین‌لرزه در ۱۹ کیلومتری کیاسر (مازندران)، ۳۲ کیلومتری پل سفید (مازندران) و ۳۶ کیلومتری شهمیرزاد (سمنان) به وقوع پیوسته است.

همچنین محل وقوع زلزله در نزدیک‌ترین مراکز استان در ۵۷ کیلومتری سمنان و ۶۱ کیلومتری ساری اعلام شده است.

هنوز از میزان خسارت‌های احتمالی این زمین‌لرزه گزارشی ارائه نشده است.
 


منبع: ایرنا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.