صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فیلم‌های کمدی از ۱۰ شهریور تا عاشورا اکران نمی‌شوند

  • کد خبر: ۴۳۰۷
  • ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲
سخنگوی شورای صنفی نمایش: به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایشان طبق آیین نامه شورای صنفی نمایش کلیه سینماهای سراسر کشور حق نمایش فیلم‌های شاد، طنز و کمدی را ندارند.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به آغاز ماه محرم از 10 شهریور گفت: به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایشان طبق آیین نامه شورای صنفی نمایش کلیه سینماهای سراسر کشور حق نمایش فیلم‌های شاد، طنز و کمدی را ندارند.

وی ادامه داد: بنابراین نمایش و اکران همه فیلم‌های کمدی در دهه اول محرم و دهه آخر ماه صفر کاملاً متوقف می‌شود. البته فیلم جدیدی به جای این فیلم‌ها اکران نمی‌شود و سینماداران باید از فردا یکشنبه 10 شهریور سانس نمایش فیلم‌های شاد و کمدی را به فیلم‌های دیگر در حال اکران اختصاص بدهند. به همین جهت فیلم‌های کمدی در دیگر ایام محرم و صفر به اکران و نمایش تا سقف زمانی خود ادامه خواهند داد. وی در ادامه بیان کرد که بعد از تاسوعا و عاشورا فیلم‌های جدیدی راهی اکران خواهند شد که طبق آخرین اطلاعات تقاضای صدور پروانه نمایش فیلم کمدی و شاد در میان آنان نیست. 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.