صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: بیش از ۳۰۰۰ آویز و ۱۵۰۰ بیرق به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهر مشهد نصب خواهد شد.

جانقربان-شهرآرانیوز| معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: بیش از ۳۰۰۰ آویز و ۱۵۰۰ بیرق به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهر مشهد نصب خواهد شد.


صدرا یوسفی اظهار کرد: حوزه معاونت فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد در چهلمین سالگرد دفاع مقدس، برنامه‌های ویژه‌ای را در نظر دارد که از ۲۹ شهریورماه این فعالیت‌ها آغاز خواهد شد.


وی افزود: برنامه‌ریزی‌های جدی در این زمینه انجام شده و انواع فضاآرایی‌ها را در شهر شاهد خواهیم بود.


معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: هم اکنون با اکران قاب عکس شهدا در شهر به استقبال این هفته رفته‌ایم و تلاش کرده‌ایم با استفاده از عکس شهدا، در اقشار مختلف، اقدام شایسته آن‌ها را که حفاظت از مرز و بوم ایران اسلامی بود، ارج بنهیم.


وی افزود: ۴ اثر از مجسمه شهدا و مفاخر و ۴ نقاشی دیواری آماده و پیاده‌سازی شده است که در این هفته نصب خواهد شد.


یوسفی اظهار کرد: از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده حوزه معاونت فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد به‌مناسبت هفته دفاع مقدس، برپاکردن حجله شهدا، نمایشگاه عکس، بازآفرینی تصاویر دفاع مقدس، تولید پادکست و کلیپ برای انتشار در فضای مجازی است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.