صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

اکبری: پیکان مقابل ارومیه چیزی برای از دست دادن نداشت

  • کد خبر: ۴۳۹۹۴
  • ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴
پیمان اکبری که خود سال‌ها سرمربی تیم والیبال پیکان بود، در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر همراه با شهرداری ارومیه مقابل تیم سابق خود به پیروزی دست یافت.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، پیمان اکبری، سرمربی تیم والیبال شهراری ارومیه، پس از پیروزی تیمش مقابل پیکان تهران گفت: به هر دو تیم بابت انجام بازی خوب و تماشایی خسته نباشید می‌گویم. تیم پیکان چیزی برای از دست دادن مقابل تیم ما نداشت و به همین دلیل با همه توان مقابل ما ظاهر شده بودند.
اکبری ادامه داد: بازیکنانم نیز با عملکرد خوبی که از خود به نمایش گذاشتند، در مقابل حریف بسیار جنگنده ظاهر شدند و برای پوئن به پوئن بازی تلاش کردند. بازیکنان شهرداری ارومیه هر موقع خواستند، نبض بازی را در دست گرفتند و در نهایت با عملکرد شاگردانم توانستیم یک پیروزی شیرین را کسب کنیم.
سرمربی شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه میثم صالحی را تا چندین هفته دیگر هم در اختیار نخواهند داشت، در خصوص بازی هفته چهارم مقابل فولاد سیرجان نیز گفت: در شش هفته اول لیگ بازی‌های سنگین و سخت‌تری داریم که باید با روحیه و آمادگی کامل فنی و ذهنی به مصاف حریفان برویم تا نتایج دلخواه را کسب کنیم.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.