صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه اهمیت افغانستان را خیلی خوب می‌فهمم گفت: استفاده درست از ابزارهای رسانه‌ای نقش مهمی در روابط ایران و افغانستان دارد.

سید محمدرضا هاشمی | شهرآرانیوز؛ محمد خدادادی معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با رییس و شماری از کارمندان خبرگزاری «صدای افغان» اظهارداشت که استفاده درست از ابزارهای رسانه‌ای در تقویت روابط ایران و افغانستان تأثیر بسزایی دارد.

 

وی ادامه داد: به دلیل این‌که در پاکستان دیپلمات بوده‌ام، اهمیت افغانستان را خیلی خوب می‌فهمم.

 

معاون وزیر ارشاد با اشاره به وجود توطئه‌های متعدد جهانی و منطقه‌ای در روابط دو کشور ادامه داد: ضعف ساختاری در انتقال اخبار و اطلاعات از تحولات داخلی افغانستان به ایران وجود دارد و توانمندسازی رسانه‌های افغانستان در موضوع تولید محتوای مشترک مهم است.

 

خدادادی گفت: ما باید با تاکید بر نقاط اشتراک و همکاری‌های دیرینه و پایدار، توطئه دشمنان را برای تفرقه‌افکنی و ایجاد انشقاق میان ایران و افغانستان و کشورهای منطقه نقش بر آب کنیم.

 

معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: استفاده درست از ابزارهای رسانه‌ای، تاثیر بسزایی در تقویت روابط و افزایش ارتباطات دو کشور خواهد داشت.

 

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.