صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

افسرنگهبان آتش نشانی مشهد از عملیات آتش نشانان برای نجات راننده کامیونت گرفتار در سانحه رانندگی در اتوبان کمربند سبز در حومه شهر مشهد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، آتشیار مجید فرهادی افزود: هفتم شهریور ماه در پی تماس تلفنی رانندگان عبوری با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع تصادف رانندگی بین دو دستگاه کامیون در اتوبان کمربند سبز؛ ستاد فرماندهی عملیات آتش‌نشانی بلافاصله گروه امداد و نجات و پیشگیری از حریق ایستگاه‌های ۸ و ۴۵ را به همراه جرثقیل ۲۵ تنی به محل حادثه در اتوبان کمربند سبز مابین جاده سیمان و جاده کلات اعزام کرد.
این مقام مسئول در آتش نشانی مشهد خاطرنشان کرد:نجاتگران آتش نشانی به محض حضور در محل حادثه مشاهده کردند، یکدستگاه کامیونت به دلیل نامعلومی با کفی یک تریلی تصادف کرده که شدت برخورد به حدی بوده که راننده کامیونت در داخل اتاقک وسیله نقلیه اش گرفتار شده که بلادرنگ آتش نشانان با استفاده از تجهیزات تخصصی و تحت نظر تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل، اقدام به برش زدن بدنه خودرو و رهاسازی راننده گرفتار از درون وسیله نقلیه کردند.
افسر نگهبان آتش نشانی شهر مشهد یادآور شد؛ راننده مصدوم پس از رها سازی و انتقال به آمبولانس به بیمارستان اعزام شد.  علت دقیق وقوع این حادثه توسط پلیس در دست بررسی است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.