صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دشتی: قبل از سفر جدایی‌‌ام از استقلال قطعی بود

  • کد خبر: ۴۴۶۲۰
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴
علی دشتی، هافبک تهاجمی استقلال اردوی این تیم را پیش از بازی با پاختاکور ترک کرد و به ایران بازگشت
گروه ورزش/شهرآرانیوز، علی دشتی، هافبک تهاجمی استقلال اردوی این تیم را پیش از بازی با پاختاکور ترک کرد و به ایران بازگش. دشتی در گفت وگویی اختصاصی با شهرآرانیوز درباره آینده‌اش توضیحاتی می‌دهد.
 
دشتی با ناراحتی می‌گوید: «انتظارات من از بازی در استقلال هرگز برآورده نشد. می‌خواستم به بازیکنی کلیدی تبدیل شوم، اما آن طور که دوست داشتم من را به بازی نگرفتند. این شرایط من را خیلی اذیت کرد.» از دشتی درباره اینکه چرا درشرایط فوق با استقلال راهی قطر شد پرسیدیم که او این پاسخ را داد: «من برای شخص آقای مجید نامجو مطلق احترام بسیاری قایلم. ایشان قبل از سفر از من خواست تیم را همراهی کنم. من هم گفتم به خاطر شما و هواداران استقلال به روی چشم، اما حقیقت این بود که من قبل از اینکه با تیم به قطر بروم جدایی‌ام از استقلال قطعی شده بود. برای همین فقط تیم را همراهی کردم تا مشکل بازیکن نداشته باشند که انگار سفرم با استقلال به قطر چندان هم با اهمیت نبود، چون استفاده آن چنانی از من نشد. به هرحال ممنونم از زحماتی که آقا مجید در این مدت برای استقلال کشیده، اما من قطعا دیگر برای استقلال بازی نخواهم کرد.»
 
از دشتی درباره تیم جدیدش پرسیدیم که او گفت: «اسم تیم جدیدم مشخص نیست، اما جدایی‌ام قطعی شده است. باید از بخشی از قراردادم بگذرم وبعد به تیم جدید بروم. اجازه بدهید تا روشن شدن اسم تیم جدید حرفی به میان نیاورم.»
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.