صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بهترین کشورها برای بازنشستگی کدامند؟

  • کد خبر: ۴۶۰۳۹
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
  • ۲
در یک تحقیق سطح رفاه، امنیت مالی و کیفیت زندگی بازنشستگان در ۴۴ کشور ارزیابی شد.
به گزارش شهرآرانیوز، به نقل از بلومبرگ، در یک تحقیق سطح رفاه و امنیت مالی بازنشستگان در ۴۴ کشور ارزیابی شد. از ۱۸ شاخص مختلف استفاده شد و این شاخص‌ها را در چهار گروه بهداشتی، مالی، رفاه مادی و کیفیت زندگی دسته‌بندی کردند.

در این رتبه‌بندی، ایسلند در رتبه اول قرار گرفت. سوئیس در جایگاه دوم، نروژ در جایگاه سوم و پس از آن نیز به ترتیب ایرلند و هلند قرار گرفتند.

کارشناسان خاطرنشان کردند که زندگی آرام بازنشستگان به ویژه در ارتباط با پانادمی در معرض خطر است، به خاطر اینکه خطرات اجتماعی، اقتصادی و مالی و همچنین تهدیدات برای سلامتی افزایش می‌یابد.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سرپرست خانوار
۰۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
باسلام
تا حالا 10بار نظر نوشتم هیچکدام رو نذاشتین ثبت نکردین
هیچ مرجعی حتی تامین اجتماعی به بازنشستگان و مستمری بگیران نمی رسد . فقط به حقوق از ما بهتران اضافه میکنن به مستمری بگیر که میرسند . پول کم میارن . بعد در عوض بودجه دارن وام بادر صد 18در صد به بازنشسته بیچاره بدهند و از حقوق شان کم کنن یعنی همان 200و سیصد تومان اضافه شده رو با در صد بیشتر دوباره ازشون پس میگیرن .!!!!!!!!
گیتی
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
من بیمه همسرم که بازنشسته آموزش و پرورش هست میباشم و 55 سال دارم اگر بخواهم از بیمه تامین اجتماعی استفاده کنم آیا میتوانم یاخیر؟ منظورم اینه که از بیمه آموزش و پرورش به تامین اجتماعی وصل بشم