صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

اعلام ساعات سرویس‌دهی خط یک و دو قطار شهری در تاسوعا و عاشورا

  • کد خبر: ۴۷۳۲
  • ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰
وحید مبین‌مقدم، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد گفت: خط یک و دو قطارشهری مشهد در روزهای دوشنبه تاسوعا و سه شنبه عاشورا از ساعت ۷ الی ۲۲ به عزاداران خدمات‌رسانی خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری قطار شهری مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد گفت: خط یک و دو قطارشهری مشهد در روزهای دوشنبه تاسوعا و سه شنبه عاشورا از ساعت ۷ الی ۲۲ به عزاداران خدمات‌رسانی خواهد کرد.

وحید مبین‌مقدم افزود: خط یک و دو قطارشهری مشهد در روزهای دوشنبه تاسوعا و سه شنبه عاشورا از ساعت ۷ الی ۲۲ به عزاداران خدمات‌رسانی خواهد کرد.

وی اظهارکرد:با توجه به حجم مسافر در روزهای تاسوعا و عاشورا، در ساعات پیک مسافر سرفاصله زمانی رسیدن قطارها به ایستگاه‌ها در خط یک کاهش خواهد یافت و در راستای فضاسازی ایستگاه‌ها به مناسبت ماه محرم ۳۴ ایستگاه خط یک و دو با نصب بیش از ۴هزار مترمربع کتیبه و بیش از ۱۳۰متر بنر سیاهپوش عزای شهادت حسین بن علی (ع) شده است.

مبین مقدم اضافه کرد: برای برپایی ایستگاه‌های صلواتی با بیش از ۵ ایستگاه در مجاورت ایستگاه‌های خط یک و دو همکاری و تصاویر مناسبتی ایام محرم در ۱۵۰ مانیتور سکوها و ایستگاه‌ها و ۴۰۰ مانیتور واگن‌های قطارشهری اکران و ۱۲۰ متر بنر جلوی ۷۰ قطار فعال خط یک و دو قطارشهری مشهد نصب شده است. در راستای حفظ ایمنی مسافران از شهروندان درخواست می‌شود از حمل ادوات حجیم عزاداری از جمله پرچم و طبل داخل مترو خودداری کنند.



ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.