صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

میلیچ: عاشق هواداران استقلال هستم

  • کد خبر: ۴۷۴۶۳
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲
هرویه میلیچ برای بازگشت به استقلال لحظه شماری می‌کند. صحبت‌های اخیر مدیران استقلال به کلی نظر او را نسبت به جدایی تغییر داده و این بازیکن منتظر فرصتی ایدئال است تا به ایران بازگردد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، هرویه میلیچ برای بازگشت به ایران لحظه شماری می‌کند. او که این روزها در کرواسی حضور دارد می گوید: «من به خاطر بیماری پدرم مجبور شدم چند روز بیشتر در زادگاهم بمانم. اما این به معنی تمرین نکردن نیست. قطعا تمرینات اختصاصی را دنبال خواهم کرد.»

هافبک-مدافع استقلال در ادامه صحبت‌های خود به بازگشت خود به استقلال اشاره کرد: «من از بدقولی‌های باشگاه ناراحت بودم برای همین از بند جدایی استفاده کردم و خواستار فسخ قرارداد شدم اما در روزهای گذشته مدیران استقلال پیگیر بازگشتم بودند و تماس‌های مکرری برای بازگشت من داشتند. آن‌ها به من گفتند مطالباتت پرداخت خواهد شد. طبق قولی که دادند بعد از برگشت قرار است مبالغی که از قراردادم مانده به حسابم واریز شود. من در صحبت‌های خودم با مدیران استقلال فهمیدم که صداقت وجود دارد برای همین تصمیم گرفتم برگردم. من عاشق هوادارن استقلال هستم و دوست دارم هرچه زودتر با آن‌ها ملاقات کنم. هواداران استقلال همیشه به من لطف داشتند و من دوست دارم اگر شرایط مهیا بود در سال‌های آینده نیز بازیکن استقلال باشم و در این تیم بمانم.»

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.