صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دکتر چلبیانلو همسر آناشید حسینی کیست؟

  • کد خبر: ۴۷۹۵۹
  • ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹
  • ۲
بیوگرافی دکتر امین رضا چلبیانلو جراح دندانپزشک و تهیه کننده سینما را در این مطلب بخوانید.
به گزارش شهرآرانیوز، آناشید حسینی طراح لباس ایرانی متولد ۴ بهمن ۱۳۷۰ در اهواز و از دو سالگی ساکن تهران می‌باشد. آناشید حسینی فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری می‌باشد و فوق لیسانس خود را ازدانشگاه بین المللی مد آرت پاریس در رشته مدیریت فشن گرفته است.
 
دکتر امین رضا چلبیانلو همسر آناشید حسینی، جراح دندانپزشک رسانه‌ای و تهیه کننده سینما، متولد ۲۰ مرداد ماه ۱۳۶۲ از شهر تبریز است، دوران تحصیل خود را از شهر تهران شروع کرد و وارد دبیرستان البرز تهران شد ادامه تحصیل در رشته دندانپزشکی در تهران و اروپا راهی انگلستان و کانادا و پس از اتمام دوره‌های تخصصی و‌تکمیلی به ایران بازگشت و به کار آفرینی مشغول شد.
 
او همچنین دارای مدرک فلوشیپ و مسترشیپ جراحی پیشرفته ایمپلنت از امریکا و عضو انجمن ایمپلنتولوژی امریکا است چهره رسانه‌ای و کارشناس مسایل پزشکی در ایران است.
 
تهیه کننده فیلم‌های اب، اتش، باد و خاک و فیلم سینمایی چهار می‌باشد او اولین پزشک تهیه کننده سینمای ایران است. مولف کتب تخصصی در رشته دندانپزشکی نیز بود و مدیر و موسس بزرگترین کلینیک دندانپزشکی خصوصی تهران است.
 
دکتر امین رضا چلبیانلو (دکتر امین چلبی) جراح دندانپزشک معروف و ایمپلنتولوژیست و تهیه کننده سینما و مدیر و موسس کلینیک دندانپزشکی و کارشناس مدیا و تلویزیون برنده جایزه پرسنال برند برتر خاورمیانه و شمال آفریقا در سال ۲۰۲۱ گردید این جایزه توسط دانشگاه زوریخ و‌توسط سه نخست ویز اسبق کشور‌های ایتالیا، بلژیک و سوئد به او تقدیم شد.
 

اینجا ببینید:
 
 
 
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
محمد
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
خدا جای حق نشسته .جواب پارسا را او میدهد
ناشناس
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
نظر شخصی من اینه که شاید روزی چشمتون به چشم هم افتاد خیلی کار زشتی به هم توهین کردن بلا خره جفتتون هنر مند هستید یه کم دقت خوهشاً