صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

یخچالی در آلمان بهترین بازیکن هفته شد

  • کد خبر: ۴۸۰۹۲
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
ملی پوش بسکتبال کشورمان با درخشش در تیم روستوک به عنوان بهترین بازیکن هفته انتخاب شد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، بهنام یخچالی ملی پوش بسکتبال کشورمان از طرف سازمان لیگ بوندسلیگابه عنوان بازیکن هفته شناخته شد. یخچالی که تیم روستوک را در رقابت‌های pro A آلمان همراهی می‌کند توانست در آخرین دیدار این تیم مقابل بایرلورکوزن ۲۶ امتیاز (۵ تا ۳ امتیازی) و ۵ ریباند کسب کند و بدرخشد. او این مهم را فقط بعد از دو هفته حضور در لیگ آلمان و تیم روستوک بدست آورد.
سرمربی تیم روستوک نیز دلیل برتری تیمش مقابل لورکوزن را بازی خوب شاگردانش در چارک سوم بازی می‌داند. درک بائرمن پس از پیروزی تیمش برابر بایرلورکوزن گفت: فکر می‌کنم فشار زیادی در جریان مسابقه به تیم وارد شد. پس از شکست مقابل برمرهافن می‌خواستیم در نخستین دیدار خانگی پیروز شویم، اما هر زمان که می‌توانستیم از حریف فاصله بگیریم، مراکب اشتباهات جزئی می‌شدیم. لوزکوزن یکی از تیم‌های باهوش این رقابت‌هاست و دفاع مقابل آن‌ها آسان نیست. فکر می‌کنم در کوارتر سوم بازی خوبی انجام دادیم و این کلید پیروزی ما بود.
بائرمن درباره حضور هواداران روستوک هم گفت: نقش آن‌ها به ویژه در دقایق پایانی بسیار مهم بود و آن‌ها انرژی لازم را در آن لحظات به ما دادند. این برد نه تنها یک برتری برای تیم بود بلکه یک پیروزی برای هواداران به شمار می‌آید.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.