صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پرسپولیس-ملوان؛ ۳ گلزن با ۳ داستان متفاوت

  • کد خبر: ۴۸۳۸۰
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۳
گلزن‌های پرسپولیس در دیدار دوستانه مقابل ملوان هریک به نحوی متفاوت قابل بررسی هستند.

گروه ورزش/ شهرآرا نیوز، شاگردان یحیی گل محمدی در دیداری تدارکاتی موفق شدند تیم ملوان بندرانزلی را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهند. تقابل پژمان نوری و مازیار زارع بازیکنان سابق تیم پرسپولیس با این تیم به عنوان مربی به جذابیت های این بازی دوستانه افزوده بود اما ۳ گلزن سرخ ها در این دیدار هرکدام به نوعی جالب توجه بود.

امید عالیشاه با یک ضربه دیدنی ایستگاهی، گل نخست پرسپولیس را در نیمه اول وارد دروازه ملوان کرد. هافبک سرخپوشان این روزها انگیزه های زیادی دارد تا بتواند خودش را در تفکرات گل محمدی، بیش از پیش جای دهد. با توجه به غیبت امیری و پهلوان در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ بنظر یحیی حساب ویژه ای روی امید عالیشاه برای این بازی، باز کرده است.

سیامک نعمتی در دقیقه ۵۵ از روی نقطه پنالتی، دومین گل سرخ ها را به ثمر رساند. نکته جالب اینجاست که نعمتی در حضور بشار و نوراللهی در زمین، پشت ضربه پنالتی قرار گرفت. نعمتی بعد از آنکه پنالتی اش را مقابل النصر گل کرد حالا بنظر مورد توجه کادر فنی قرار گرفته است.

سومین گلزن پرسپولیس، خاص ترین شان بود؛ بشار رسن بعد از تلاش بی سرانجام برای جدایی از سرخپوشان، چند روزی است که به تمرینات اضافه شده و مقابل ملوان هم در نیمه دوم به زمین مسابقه آمد. بشار در دقیقه ۲+۹۰ روی یک حرکت انفرادی، سومین گل شاگردان گل محمدی را وارد دروازه حریف کرد.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.