صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

هوای مشهد گرم می‌شود

  • کد خبر: ۵۰۱۴
  • ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹
رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از افزایش قابل توجه دمای هوای شهر مشهد در روز‌های آخر هفته خبر داد.

نجمه سرباز- شهرآرانیوز، یحیی قاینی پور در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه از روز دوشنبه تا روز چهارشنبه دمای هوا به شکل محسوسی در سطح استان افزایش می‌یابد، افزود: از بعدازظهر امروز تا صبح فردا با عبور جریانات ناپایدار انتظار داریم در نیمه شمالی و تا حدودی در نواحی غربی استان ابرناکی افزایش و احتمالا در نواحی مرتفع واقع در نیمه شمالی و به ویژه در شمال غرب استان بارش‌های پراکنده‌ای به شکل رگبار و رعدوبرق رخ دهد.
وی با اشاره بر اینکه در سه روز آینده در بخش‌هایی از نوار شرقی، نیمه جنوبی و جنوب شهرستان سبزوار وزش باد گاهی شدید توام با گردوخاک پیش بینی می‌شود، خاطرنشان کرد: بر این اساس، پیش‎بینی حداقل و حداکثر دمای هوا شهر مشهد در روز
دوشنبه ۱۴ و ۲۹، در روز سه شنبه ۱۶ و ۳۲ و در روز چهارشنبه به ۱۸ و ۳۵ درجه می‌رسد.
وی با ارائه گزارشی در خصوص وضع هوای استان در ۲۴ ساعت گذشته تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته فریمان با کمینه دمای ۶ درجه سلسیوس خنک‎ترین و مه ولات با بیشینه دمای ۳۳ درجه سلسیوس گرمترین شهر‌های استان خراسان رضوی بوده‌اند.
به گفته وی، طی این مدت حداقل و حداکثر دمای شهر مشهد بین ۱۳ تا ۲۷ درجه سلسیوس در نوسان بوده است. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از شهر بجستان با سرعت ۶۱ کیلومتر بر ساعت و از ایستگاه‌های هواشناسی استان بارندگی گزارش نشده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.