صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

۳۰ هزار نیرو در بخش بهداشت و درمان استخدام می‌شوند

  • کد خبر: ۵۱۵۰۱
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴
  • ۱
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با تامین اعتبار استخدام ۳۰ هزار نیرو در وزارت بهداشت، کمبود نیرو در حوزه سلامت برطرف خواهدشد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدکامل تقوی‌نژاد گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مورد نظر در دو سال اخیر، رفع کمبودهای موجود و تامین نیروی انسانی فعال بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی راه‌اندازی شده در کشور بوده است. 

وی تصریح کرد: با تامین مالی مجوز جذب ۳۰ هزار نیروی انسانی جدید که بخش عمده‌ای از آن‌ها در بیمارستان ها، مراکز بهداشتی درمانی و پایگاه‌های اورژانس شروع به کار خواهند کرد، می‌توان انتظار داشت که از «بارکاری» بسیار بالای کادر پرتلاش و خستگی‌ناپذیر دانشگاه‌های علوم پزشکی و مدافعان سلامت کشور کاسته شود. 

تقوی نژاد تاکید کرد: با بکارگیری این نیروها، تعداد افرادی که در دو سال اخیر جذب وزارت بهداشت می‌شوند به بیش از ۵۰هزار نفر خواهد رسید که انشاءالله شاهد تحول عظیم و تاثیرگذار در حوزه منابع دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خواهیم بود. 

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت همچنین یادآور شد: دفترچه آزمون برای بکارگیری تعداد ۷هزار نفر از محل مجوزهای قبلی در دی ماه سال جاری منتشر و آزمون استخدامی نیز در هفته آخر بهمن ماه برگزار می‌شود.

 
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
سلام درمورد جذب نیروهای شرکتیم بگید لطفا به فکرما نیروهای خدمات شرکتی باشید ماهارم قراردادی کنید