صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

اجرای طرح استقبال از مهر با لکه گیری آسفالت مدارس مشهد

  • کد خبر: ۵۱۸۵
  • ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹
قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد گفت: پیش بینی کرده ایم حدود ۲۳ هزار متر مربع لکه گیری آسفالت در مدارس و بالغ بر ۵۷ هزار متر مربع آسفالت در محور‌های مدارس را در آغاز سال تحصیلی جدید انجام دهیم.

 به گزارش شهرآرانیوز، مهدی یعقوبی در خصوص برنامه‌های ویژه شهرداری در آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: امسال بالغ بر ۳۰۰ مدرسه به عنوان اولویت اول از سمت اداره کل آموزش و پرورش به شهرداری معرفی شده است و شهرداری در قالب سه حوزه کار‌ها و فعالیت‌ها لازم را انجام می‌دهد.
وی یادآور شد:این سه حوزه شامل زیباسازی و رفع نقص، حمل و نقل و ترافیک و خدمات مربوط به آن و مباحث فرهنگی و کار‌های آموزشی می‌باشد.
وی ادامه داد: بحث زیباسازی به داخل و بیرون مدرسه مربوط می‌باشد؛ در خارج از مدارس مانند رنگ کاری خط عابر پیاده، جداول، سرعتکاه‌ها و ... و در داخل مدارس شامل نقاشی دیواری، نصب علائم ترافیکی و ... انجام می‌شود.
یعقوبی با اشاره به این که حدود ۳۰ تن رنگ توسط شهرداری در داخل مدارس استفاده شده است گفت: در چند روز گذشته فعالیت‌های اجرایی در این زمینه آغاز شده است.
قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد افزود:همچنین در بخش رفع نقص به ترمیم آبخوری ها، سرویس‌های بهداشتی و سیستم روشنایی مدارس پرداخته شده است و تا کنون ۳۵۰ مورد رفع نقص شناسایی شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.