صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

حمله محمود فکری به کمیته داوران

  • کد خبر: ۵۱۹۸۵
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
درحالی که صنعت نفت آبادان گل سالمی را وارد دروازه استقلال کرد و داوران این گل را قبول نکردند، اما محمود فکری بعد از بازی علیه داوران موضع تندی اتخاذ کرد!

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، محمود فکری بازهم تساوی دیگری را با استقلال تجربه کرد و امتیاز از دست داد. سرمربی استقلال بعد از تساوی خانگی مقابل صنعت نفت آبادان این جملات را به زبان آورد: «به تیم نفت آبادان بابت یک امتیازی که گرفت  تبریک بگویم.»

فکری درحالی که داور یک گل سالم صنعت نفت را مردود اعلام کرده بود علیه داوران صحبت‌هایی به زبان آورد: «به تیم داوری هم تبریک می‌گویم، چون خیلی خوب داوری کردند و همان روند داوری بازی‌های قبل را ادامه دادند. من قبل از بازی روی بحث داوری صحبت کردم و خواهش کردم که سوت‌های داوری به دقت زده شود، ولی بعد از گل همه سوت‌ها برگشت. متاسفانه یک جور‌هایی شمشیر را از رو برای ما بستند. شب بازی گفتند بازیکن تیمتان محروم است و روز بازی نمی‌دانستیم بازیکنمان را می‌توانیم استفاده کنیم.»

سرمربی استقلال تصور می‌کند این اتفاقات سازماندهی شده است: «معلوم است همه چیز از کجا آب می‌خورد و شاید دوست ندارند استقلال نتیجه بگیرد. همه جوره تلاش می‌کنند استقلال نتیجه نگیرد، ولی ما تلاش می‌کنیم تا با خیلی‌ها بجنگیم.»

فکری در ادامه حرف هایش مدعی شد داوران علیه تیم لجبازی می‌کنند: «وقتی حرف می‌زنیم کمیته داوران نباید لجبازی کند. داور خدای داخل زمین است و باید اشتباهاتش را ببیند اگر ما حرف می‌زنیم نباید به کسی بر بخورد یا در زمین لجبازی کند. داوری که لجبازی کند فاکتور داوری را ندارد. ۴ هفته حرف نزدیم، ولی همه چیز به ضرر ما شد. ۴ کارشناس بعد از بازی با فولاد حرف‌های متفاوت زدند. یکی می‌گوید پنالتی بود و یک می‌گوید پنالتی نبود! انگار ما چشمانمان را بستیم و ما فوتبال ندیده ایم و فقط آن‌ها دیده اند؟ برای یک تیم خیلی خوب سوت می‌زنند و اشتباهات به سود آن‌ها است، ولی برای ما اینگونه نیست.»

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.